Ik heb een weekend abbonement en ben 20 euro extra gefactureerd vanwege reizen van Heerlen naar "onbekend" wat word hiermee bedoeld? Dat ik niet heb uitgecheckt? Want ik ben er zeker van dat ik wel heb uitgecheckt.
Heb je niet toevallig bij een andere vervoerder, zoals Arriva uitgecheckt, die met de blauwe paaltjes?
De app loopt dagen tot weken achter. Het kan zomaar zijn dat deze check uit 'slechts' nu nog ontbreekt en later nog verwerkt wordt. Ik zou me geen zorgen maken tot dit correctietarief daadwerkelijk op een factuur belandt.
Blijf het ook vreemd vinden dat er nog steeds correctietarieven gerekend worden bij Weekend Vrij en vergeten uit te checken (of bij de verkeerde vervoerder).
Hallo Delano2002 en welkom bij de NS Community,
Er kunnen verschillende redenen zijn waardoor dit komt. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice om dit uit te laten zoeken en te laten corrigeren.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.