beantwoord

Web pagina E-ticket

• 12 juli 2015
  • 3 reacties
  • 175 Bekeken

Reputatie 4
Badge
Over de pagina E-ticket
https://www.ns.nl/producten/web/WFS/ns-website-Site/nl_NL/-/EUR/ViewProduct-Start?TempLocale=nl_NL&SKU=e-ticket

Heb ik de volgende vragen:
1. De link 'Voorwaarden E-ticket' verwijst naar een PDF bestand waar niet de extensie '.pdf' achter staat waardoor dit niet door alle browers automatisch geopend kan worden. Zou dit aangepast kunnen worden?
2. De link 'Algemene Voorwaarden voor het vervoer van Reizigers en handbagage van de Nederlandse Spoorwegen' verwijst naar een avr-ns van 1 oktober 2005, terwijl er al nieuwere versies zijn. Klopt het dat de versie van 2005 nog geldig is voor een e-ticket?
3. De tekst 'Jaartraject- of' is niet meer relevant omdat dit abonnement niet meer bestaat. Kan dit stukje tekst geschrapt worden?
4. Bij de prijs staat nu '1,30' betekent dat alle e-tickets nu 1,30 kosten? Waarom staat hier niet 'Vanaf 1,30'?
icon

Beste antwoord door Sivan NS 27 juli 2015, 11:03

Hoi Dennis,

Excuses voor de late reactie!

Op je vragen te beantwoorden:
1. Die extensie zou er wel moeten staan. Ik zie hem ook?
2. De AVR is inderdaad van 2005. Ik heb ernaar laten kijken en we gaan hem updaten
3. Deze tekst wordt bekeken, maar mogelijk behouden omdat er nog mensen zijn die hiermee reizen
4. Zie topic waarnaar je verwijst

Bedankt voor je bevindingen!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Zie ook https://forum.ns.nl/overige-producten-6/130-extra-voor-e-ticket-13425. NS heeft niet gereageerd.
Hoi Dennis,

Excuses voor de late reactie!

Op je vragen te beantwoorden:
1. Die extensie zou er wel moeten staan. Ik zie hem ook?
2. De AVR is inderdaad van 2005. Ik heb ernaar laten kijken en we gaan hem updaten
3. Deze tekst wordt bekeken, maar mogelijk behouden omdat er nog mensen zijn die hiermee reizen
4. Zie topic waarnaar je verwijst

Bedankt voor je bevindingen!
Hoi Dennis,

Even een update: de pagina is aangepast. Het bedrag is weggehaald en de AVR is geupdate.

Reageer