beantwoord

Web pagina mijn Ns geeft foutmelding bij door bladeren/klikken

• 8 mei 2020
  • 2 reacties
  • 46 Bekeken

Web pagina mijn Ns geeft foutmelding bij door bladeren/klikken. Als ik mijn Ns bezoek en daar informatie wil bekijken zoals al mijn abonnementen en reisgeschiedenis etc krijg ik bij herhaling “ De pagina verwijst niet op een juiste manier door”. Ook zou ik mijn chipkaart toe moeten voegen (wat ik al gedaan heb) maar dan wedero hetzelfde verhaal. Kan b.v. mijn jaarabonnement op fietsstalling niet terug vinden. Al eindeloos frequent contact hierover gehad via de chat FB en ook enkele malen telefonisch. Acount is tot 2 keer toe verwijdert en weer ingesteld maar niks, nothing, nada, geen goed werkende site. Diverse browsers geprobeert (safari, firefox en edge) cookie trackers etc uitgeschakeld etc. Maar de site werkt niet naar behoren of geeft alle informatie correct weer. Wordt er moedeloos van. Weet iemand nog raad?

icon

Beste antwoord door Danny NS 8 mei 2020, 11:38

Hoi Pu_ly62 en welkom bij de NS Community!

Dat klinkt op een fout in de code maar ook een cache probleem. Weet je zeker dat je ook je cache hebt verwijderd? Hierdoor kunnen er nog sessies lopen of offline bestanden zijn die de bestanden vanuit onze server tegenspreken waardoor het spaak loopt. Mocht je zeker weten dat dit het niet is, stuur je mij dan een Privébericht met je NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres?

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Pu_ly62 en welkom bij de NS Community!

Dat klinkt op een fout in de code maar ook een cache probleem. Weet je zeker dat je ook je cache hebt verwijderd? Hierdoor kunnen er nog sessies lopen of offline bestanden zijn die de bestanden vanuit onze server tegenspreken waardoor het spaak loopt. Mocht je zeker weten dat dit het niet is, stuur je mij dan een Privébericht met je NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres?

Heb de gevraagde gegevens doorgestuurd naar jou, Danny

Reageer