Skip to main content
Antwoord

Weer storing in reishistorie?

  • May 1, 2025
  • 1 reactie
  • 89 Bekeken

Het is nu donderdag 01-05-2025. Mijn laatste reis die ik al ingehuurde kracht binnen 2 werkdagen in de nieuwe mand moet declareren was op maandag 28-04-2025. Deze staat wel op de voorpagina van mijn dashboard op Mijn NS, maar ontbreekt met de bijbehorende ritprijs in mijn reishistorie. De NS stelt: “ Prijs en klasse van treinreizen bij NS en eventuele toeslagen zijn binnen twee dagen na reisdatum zichtbaar.”

Ik probeer het *.pdf reisoverzicht sinds gisteravond te maken, maar het is niet compleet. Browser cache gewist, andere browser geprobeerd, pagina's ververst etc. Niets werkt. Dit is zeker niet de eerste keer. Jammer dat de NS blijft vermelden dat de ritprijzen binnen 2 dagen zichtbaar zijn, want zo kost het veel tijd en gedoe (ook op mijn werk).

Beste antwoord door Thom

Het is helaas een bekend probleem. Met NS-reizen gaat het te traag, maar  in verhouding nog snel. Reizen van andere vervoerders zijn vaak nog langer onderweg. 

1 reactie

Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • Antwoord
  • May 1, 2025

Het is helaas een bekend probleem. Met NS-reizen gaat het te traag, maar  in verhouding nog snel. Reizen van andere vervoerders zijn vaak nog langer onderweg.