Ik heb dus ruim een uur geleden uitgecheckt mét piep en bericht op het schermpje op Den Haag Laan van NOI (24 juli, 11:15u). Nu staat er alsnog bij mijn reistransacties dat ik niet heb uitgecheckt! Is de registratie op Mijn NS real time, of loopt het achter? Ik heb mijn 3x herstellen blijkbaar al verspeeld. Is er misschien een storing op NOI bij de paaltjes? Hij piepte wel én er stond uitgecheckt Traject Vrij.
Beste antwoord door Inge NS
De gegevens kunnen tot 24 uur na de gemaakte reis nog worden aangepast in het systeem. Ik wil je daarom vragen om nog even af te wachten. Wellicht wordt de check-uit nog bijgewerkt in je reishistorie. Mocht dat niet het geval zijn, dan mag je mij een privébericht sturen met daarin je naam, postcode + huisnummer, geboortedatum, kaartnummer, rekeningnummer + tenaamstelling. Ik kan dan kijken of je alsnog voor coulance in aanmerking komt.
P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum OV-chipkaart en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
Bekijk origineel
P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum OV-chipkaart en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.