beantwoord

wijzigen bankrekening

• 24 juli 2019
  • 3 reacties
  • 195 Bekeken

Vandaag tevergeefs 3 uur besteed aan het zoeken naar een mogelijkheid om mijn nieuwe bankrekening nummer in te voeren bij mijn persoonlijke gegevens van mijn NS-account
icon

Beste antwoord door Thom 24 juli 2019, 18:10

Kies voor www.ns.nl

Ga naar 'Mijn NS' en log in

Kies voor Producten
Kies voor 'Aanpassen of wijzigen'.

Kies voor Rekeningnummer en kies daarachter 'Wijzigen'

U wordt om een cent ter bevestiging gevraagd.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Kies voor www.ns.nl

Ga naar 'Mijn NS' en log in

Kies voor Producten
Kies voor 'Aanpassen of wijzigen'.

Kies voor Rekeningnummer en kies daarachter 'Wijzigen'

U wordt om een cent ter bevestiging gevraagd.
Reputatie 7
Badge +3
Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen niet in uw gegevens kijken. Voor als het wijzigen zoals @Thom aangeeft niet lukt, kunt u het beste contact opnemen met de NS klantenservice. Dit kan telefonisch, via Facebook, Twitter of chat.
Badge +3
Welkom bij de NS Community!

Voor een Mijn NS account heb je geen IBAN nodig dus die vind je niet bij je persoonsgegevens. Voor je abonnement(en) natuurlijk wel. Er zijn twee mogelijkheden:
  • Bij een klassiek abonnement (reizen op saldo) zoek bij Producten het abonnement waarvoor je het IBAN wilt wijzigen en klik op Aanpassen of uitbreiden. Maak (via iDeal) 1 eurocent over vanaf het gewenste nieuwe IBAN en je bent klaar. Kan even duren voordat het goed staat in Mijn NS. Je krijgt een e-mail ter bevestiging.
  • Bij een NS Flex abonnement (reizen op rekening), klik op je Startpagina op Bekijk en wijzig abonnement en daarna op Wijzig IBAN en volg de instructies (1 eurocent overmaken).
Als er abonnementen zoals OV-fiets en Stallen op Rekening aan je treinabonnement gekoppeld zijn dan geldt de wijziging ook daarvoor. Heb je een los OV-fiets/Stallen op Rekening abonnement, dan ook dat even wijzigen naar het juiste nummer.

Bij Flex is OV-fiets en Stallen op Rekening inbegrepen en gebruikt je één IBAN voor alles.

Reageer