beantwoord

wijzigen rekeningnummer voor automatische incasso voordeelurenkaart

• 2 februari 2015
  • 6 reacties
  • 1156 Bekeken

Hoe kan ik ervoor zorgen dat er voortaan van een andere rekeningnummer het jaarlijks bedrag voor mijn voordeelurenabbonnement wordt afgeschreven? Dit kan helaas niet op "mijn NS". en ik kan het nergens vinden.
icon

Beste antwoord door Leny NS 2 februari 2015, 14:07

Hoe kan ik ervoor zorgen dat er voortaan van een andere rekeningnummer het jaarlijks bedrag voor mijn voordeelurenabbonnement wordt afgeschreven? Dit kan helaas niet op "mijn NS". en ik kan het nergens vinden.

He Noortje, welkom op het forum. Gaat het om het 'oude' Voordeelurenabonnement, dan kan ik je rekeningnummer wijzigen. Je mag je NAW-gegevens, OV-chipkaartnummer en je IBAN naar me toesturen. Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.
Bekijk origineel

6 reacties

Badge

He Noortje, welkom op het forum. Gaat het om het 'oude' Voordeelurenabonnement, dan kan ik je rekeningnummer wijzigen. Je mag je NAW-gegevens, OV-chipkaartnummer en je IBAN naar me toesturen. Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.
Ik heb zojuist een incassorekening gewijzigd:
- MijnNS inloggen
- Mijn Producten
- Abonnement wijzigen
- Wijzigen incassorekening
gaat door het overmaken van 0,01 cent naar NS,
waardoor alle gegevens gelijk gecontroleerd zijn.
Reuze handig!
Goed om te horen, Dick!
Probleem is, dat Wijzigen Incasso niet bij Gegevens Persoon kan maar bij Gegevens Abonnement. Daar zoekt men het niet!
Organisatorisch werkt het elders wel zo, maar (nog) niet bij de NS...
Ik snap de verwarring, Dick. Wij zien het als het wijzigen van een contract, vandaar dat hij daar te vinden is. Gelukkig heb je hem alsnog gevonden!
Door de aanwijzingen van Dick Zeiler is het mij ook gelukt.
Maar ik zou wel willen adviseren om de 'wijzigen' link bold te zetten, ik keek er eerst gewoon overheen.
Ik geloof dat het voor de ietwat slechter ziende medereizigers (zoals ikzelf ben) een verbetering zou zijn.

Reageer