beantwoord

Wijzigen van keuzedagen dalurenkaart

• 18 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 123 Bekeken

Probeer nu al verschillende dagen het aantal vrij reizen dagen (keuzedagen) van mijn dalurenkaart te wijzigen via mijn NS.
Dit lijkt goed te gaan, na het zetten van 4 vinkjes en het verzenden komt het systeem met de foutmeldig
er zijn technische problemen, probeer dit later nog eens.
Na 20 mislukte meldingen en een mail hierover (nog niet beantwoord) wil ik toch wel eens weten : doen jullie wat met foutmeldingen????
icon

Beste antwoord door Chiel NS 30 oktober 2017, 15:56

Ik heb de privégegevens van paul van gink mogen ontvangen, maar toen ik het wilde oppakken was het al op een andere manier opgelost.

Het exacte probleem is me helaas nog niet duidelijk. Als iemand anders ook met problemen zit, raad ik aan altijd even contact op te nemen met de klantenservice.
Bekijk origineel

3 reacties

Goedemorgen paul van gink, welkom op het NS Serviceforum.

Ik vind het heel lastig om hier iets over te zeggen zonder je gegevens in te zien. Ik zou die er graag bij pakken om te zien wat er aan de hand is en om je probleem op te lossen. Zou je mij een privébericht willen sturen met:

- Voornaam + achternaam
- Geboortedatum
- Postcode en huisnummer
- Wat en wanneer je precies wil wijzigen.

Je stuurt mij een bericht door op mijn naam te klikken.
Ik heb de privégegevens van paul van gink mogen ontvangen, maar toen ik het wilde oppakken was het al op een andere manier opgelost.

Het exacte probleem is me helaas nog niet duidelijk. Als iemand anders ook met problemen zit, raad ik aan altijd even contact op te nemen met de klantenservice.
Reputatie 7
Badge +4
Ik zou niet weten hoe je keuzedagen kunt wijzigen.

Reageer