beantwoord

wijziging email adres werkt niet

• 10 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 46 Bekeken

Hallo,

ik heb al een aantal weken geleden mijn emailadres gewijzigd in Mijn NS. ik moet nu ook met dat mailadres al inloggen. Maar de mails die ik krijg, waaronder over de rekening voor het reizen met de trein komen nog steeds op mijn oude mailadres. Hoe kan dit veranderd worden? want dit is voor mij niet handig.

Bedankt alvast.
icon

Beste antwoord door Stijn NS 10 oktober 2019, 13:07

Goedenavond manonhagemeijer en welkom bij de NS Community!

Dat is vreemd! Het wijzigen van je e-mail adres bij je Mijn NS account zou er ook voor moeten zorgen dat het contactadres voor je abonnementen aangepast wordt, mits het Mijn NS account correct is gekoppeld. Je kunt hiervoor het beste even contact op nemen met onze Klantenservice. We zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie rechtsboven). Mijn collega's kunnen dan mee kijken wat er precies aan de hand is!
Bekijk origineel

1 reactie

Goedenavond manonhagemeijer en welkom bij de NS Community!

Dat is vreemd! Het wijzigen van je e-mail adres bij je Mijn NS account zou er ook voor moeten zorgen dat het contactadres voor je abonnementen aangepast wordt, mits het Mijn NS account correct is gekoppeld. Je kunt hiervoor het beste even contact op nemen met onze Klantenservice. We zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie rechtsboven). Mijn collega's kunnen dan mee kijken wat er precies aan de hand is!

Reageer