beantwoord

wijzigingen weekend vrij abonnement

  • 16 februari 2017
  • 5 reacties
  • 103 Bekeken

Beste,

Wanneer ik bij 'mijn NS' bij 'mijn producten' klik op 'aanpassen of uitbreiden' gebeurd er niets? Ik zou graag de rekeningnummer waarvan het bedrag maandelijks wordt afgetrokken willen wijzigen hoe doe ik dit?

Met vriendelijke groeten,
Lina Ejdaa
icon

Beste antwoord door Thom 16 februari 2017, 11:45

Merkwaardig. Ik raad u dan aan even klantenservice te bellen, 030-7515155. Overdag is er vaak een lange wachttijd, een uur of tien vanavond is meestal een betere tijd.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ga naar -->Mijn NS en dan: -->Mijn produkten, Aanpassen of uitbreiden en dan komt u in het menu met uw banknummer en daarachter staat: Wijzigen. Klik daarop. U wordt gevraagd €0,01 over te maken ter verificatie.
dan krijg ik dit
Reputatie 7
Badge +4
Merkwaardig. Ik raad u dan aan even klantenservice te bellen, 030-7515155. Overdag is er vaak een lange wachttijd, een uur of tien vanavond is meestal een betere tijd.
oké! dankuwel
Hallo Lina Ejdaa, welkom op het NS Serviceforum,

Laat je ons weten of het gelukt is aan de hand van het gegeven antwoord van Thom?

Reageer