beantwoord

winkelwagen in Mijn NS

Ik probeer "7 Keuzedagen" te bestellen via de button "Direct Bestellen" (naar winkelwagen).
Alleen kan ik de winkelwagen daarna nergens terug vinden op Mijn NS om de bestelling af te ronden.
Help .....
icon

Beste antwoord door Iris NS 31 mei 2017, 12:35

Hoi peterstr,

Het Voordeelurenabonnement is nog een oud abonnement waardoor helaas niet alle opties in Mijn NS zichtbaar zijn. Het Voordeelurenabonnement is niet meer verkrijgbaar maar nog wel te gebruiken als je het al hebt. Aan het Voordeelurenabonnement zitten wat meer voordelen in vergelijking tot het Dal Voordeel abonnement (klik op de links om de voorwaarden te kunnen vergelijken). Eén van de voordelen is dat je met een Voordeelurenabonnement geen rekening hoeft te houden met de middagspits. Je kunt de Keuzedagen inderdaad via het formulier aanvragen. Je kunt ook contact opnemen met onze klantenservice. Dan kan de wijziging vandaag in orde worden gemaakt. Alvast veel plezier ermee 🙂
Bekijk origineel

13 reacties

Hallo peterstr, welkom op het NS Serviceforum!

Je kunt je Keuzedagen bestellen door in te loggen in je MijnNS-account. Vervolgens ga je naar het tabblad "Mijn Producten" en kies je voor de optie "wijzigen of aanpassen abonnement". Lukt dat?
Bedankt voor je reactie.
Ik had dit ook al geprobeerd, alleen staat de keuze "7 Keuzedagen" er niet bij.
Toen heb ik gezocht naar "keuzedagen" en dan krijg je een scherm met een knop waarin je kan bestellen (via de winkelwagen).
Alleen kan ik nu nergens een gevulde winkelwagen vinden.
Reputatie 7
Badge +4
Heeft u wel een Dalvoordeel- dan wel een Voordeelurenabonnement?

Zoniet, Dalvoordeel is in de aanbieding voor 29 euro.
Badge +3

En zijn die keuzedagen ook niet gebonden aan de leeftijd (60+) :?
Reputatie 7
Badge +4
Dat zeker, maar dat veronderstel ik als bekend 😉 Hoewel, als ik naar de avatar kijk.....

Ja Thom ik heb al een Dalvoordeel abonnement.
Ik heb een brief gekregen omdat ik vorige jaar 60 geworden ben. Ik kan een formulier invullen om alles te regelen. Alleen via Mijn NS leek het me veel handiger. Helaas de ICT laat mij in de steek .........
Reputatie 7
Badge +4
Heeft u op MijnNS gekozen voor 'Mijn producten' bij dit product vervolgens 'Aanpassen en uitbreiden' en daarna onderaan bij dit product 'Extra opties'?
Ik zie geen 'Extra opties' , maar alleen 'Toon abbonenten''. Als ik dan kies voor Dal kan ik een nieuw dal gaan kiezen met de extra 7 dagen. Aangezien ik al een dal-abbonnement heb ga ik niet verder.
Ik ga het formulier opsturen en zie dit als een fout in Mijn NS app.
Ik zie ook dat ik een 'Voordeelurenabonnement' heb
met een prijs van 62,50 euro per jaar, terwijl de prijs van een nieuw 'Dal abbonnement' 50 euro is. Wat is het verschil????
Hoi peterstr,

Het Voordeelurenabonnement is nog een oud abonnement waardoor helaas niet alle opties in Mijn NS zichtbaar zijn. Het Voordeelurenabonnement is niet meer verkrijgbaar maar nog wel te gebruiken als je het al hebt. Aan het Voordeelurenabonnement zitten wat meer voordelen in vergelijking tot het Dal Voordeel abonnement (klik op de links om de voorwaarden te kunnen vergelijken). Eén van de voordelen is dat je met een Voordeelurenabonnement geen rekening hoeft te houden met de middagspits. Je kunt de Keuzedagen inderdaad via het formulier aanvragen. Je kunt ook contact opnemen met onze klantenservice. Dan kan de wijziging vandaag in orde worden gemaakt. Alvast veel plezier ermee 🙂
Reputatie 7
Badge +4
U wordt bepaald niet benadeeld met uw prijs van €62,60. Nooit opzeggen want u heeft korting in de middagspits en in juli en augustus de hele dag. Ik zou graag met u willen ruilen en die €12,60 verschil is een lachtertje, de beste prijs/pret-verhouding die er is. Laat u zich niet tot opzeggen verleiden, want u krijgt dit abonnement nooit meer terug.
Hoi peterstr,

Het Voordeelurenabonnement is nog een oud abonnement waardoor helaas niet alle opties in Mijn NS zichtbaar zijn. Het Voordeelurenabonnement is niet meer verkrijgbaar maar nog wel te gebruiken als je het al hebt. Aan het Voordeelurenabonnement zitten wat meer voordelen in vergelijking tot het Dal Voordeel abonnement (klik op de links om de voorwaarden te kunnen vergelijken). Eén van de voordelen is dat je met een Voordeelurenabonnement geen rekening hoeft te houden met de middagspits. Je kunt de Keuzedagen inderdaad via het formulier aanvragen. Je kunt ook contact opnemen met onze klantenservice. Dan kan de wijziging vandaag in orde worden gemaakt. Alvast veel plezier ermee :)

Wat zijn de andere voordelen van het oude abonnement ?

Indien ik dat wil kan ik dan overstappen op het nieuwe Dal Voordeel abonnement (met de aanbiedingskorting) , of moet ik eerst opzeggen en daarna weer aanvragen ?
U wordt bepaald niet benadeeld met uw prijs van €62,60. Nooit opzeggen want u heeft korting in de middagspits en in juli en augustus de hele dag. Ik zou graag met u willen ruilen en die €12,60 verschil is een lachtertje, de beste prijs/pret-verhouding die er is. Laat u zich niet tot opzeggen verleiden, want u krijgt dit abonnement nooit meer terug.

Bedankt Thom voor je duidelijk uitleg van de verschillen.
Ik wist dit n.l. niet omdat dit nergens goed wordt uitgelegd.
Ik zal me nog even bedenken om te wisselen. (zie vorige reactie)
Ik ben dit jaar al verschillende keren 's middags voor de spits ingecheckt, wat dus niet noodzakelijk was.
Hoe is dat met de korting voor medereizigers in de middagspits ?
Daarvoor gelden gewoon de daluren. Samenreiskorting is dus alleen geldig als er tijdens de daluren wordt ingecheckt.

Reageer