beantwoord

zakelijk reizen

• 22 september 2017
  • 2 reacties
  • 116 Bekeken

hoi, ik heb een voordeelurenkaart waarmee ik af en toe een zakelijke reis maak. Voorheen kon ik deze reizen achteraf heel eenvoudig selecteren in het declaratie overzicht, maar dat lijkt niet echt meer mogelijk in het nieuwe systeem. Is er ergens een gebruikers toelichting te vinden?
icon

Beste antwoord door Thomas NS 22 september 2017, 14:58

Hallo Tsjoek en welkom op het NS Serviceforum.

Dit was voorheen inderdaad een optie, maar deze is in de nieuwe omgeving veranderd. Wat je kunt doen om alsnog een overzichtelijke declaratie te krijgen, is bij het aanmaken van een declaratie pdf bij jouw zakelijke reizen het vakje aanvinken en in de opmerkingen 'zakelijk' invullen. In het declaratie-overzicht is vervolgens een heldere weergave van bepaalde reizen te zien die jij hebt aangevinkt met de notitie hierbij verwerkt. Je zou hier ook de reis kunnen toelichten met het reisdoel e.d.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hallo Tsjoek en welkom op het NS Serviceforum.

Dit was voorheen inderdaad een optie, maar deze is in de nieuwe omgeving veranderd. Wat je kunt doen om alsnog een overzichtelijke declaratie te krijgen, is bij het aanmaken van een declaratie pdf bij jouw zakelijke reizen het vakje aanvinken en in de opmerkingen 'zakelijk' invullen. In het declaratie-overzicht is vervolgens een heldere weergave van bepaalde reizen te zien die jij hebt aangevinkt met de notitie hierbij verwerkt. Je zou hier ook de reis kunnen toelichten met het reisdoel e.d.
Wat me wel opvalt is dat je in de app wel per reis kan aangeven of de reis zakelijk of privé was. Jammer dat je dat dan niet als pdf kan uitvoeren; of dat het overgenomen wordt in de portal.

Reageer