beantwoord

Abonnement fietsenstalling op Business card

• 9 november 2015
  • 4 reacties
  • 709 Bekeken

Ik heb een business card en wil die gaan gebruiken voor de fietsenstalling (Arnhem sonsbeekzijde) . Dit blijkt niet te kunnen dus ik moet kennelijk een andere persoonlijke chipkaart kopen om een jaarabonnement (Eur 75 per jaar) te kunnen afsluiten. Ik vind dit een rare gang van zaken en zou graag zien dat u deze koppeling z.s.m. (voor 19 november) wel mogelijk maakt.

Ik heb bovenstaande vraag ook via de klantenservice gesteld en die geven aan dat ik mijn business card gewoon kan gebruiken en dat ik dan Eur 1,25 per dag betaal (na stallen langer dan 24 uur). Dit is per week ongeveer 3 dagen omdat ik 4 dagen werk en zou me dan ca. Eur 190 per jaar gaan kosten. Ik wil dus toch graag een jaarabonnement.
Kan dat ook, en moet ik daar echt een extra OV-chipkaart voor aanschaffen?
icon

Beste antwoord door LauraR NS 11 november 2015, 19:43

Hoi flipje66, welkom op het forum.

Op een Business Card kunnen alleen deur-tot-deur diensten (zoals een abonnement op een stalling) worden geplaatst in overleg met de werkgever (zie ook de tekst rechtsonder op deze pagina). Je zou dus even contact op kunnen nemen met de contactpersoon binnen je bedrijf. Het is niet mogelijk om zelf een abonnement af te sluiten en dit op de Business Card te laten plaatsen, daar zul je dan inderdaad een 'gewone' ov-chipkaart voor moeten aanvragen.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Ja, NS maakt helaas de keuze om te zorgen dat producten die zij niet expliciet aanbieden op de Businesscard er ook niet op geplaatst kunnen worden, zelfs als deze producten helemaal niets met NS of de trein te maken hebben, zoals bij u. Het is een kromme redenering inderdaad, want een abonnement voor de fietsenstalling heeft geen enkele invloed op de mogelijkheden van de Businesscard m.b.t tot reizen met bus of trein.
Hoi flipje66, welkom op het forum.

Op een Business Card kunnen alleen deur-tot-deur diensten (zoals een abonnement op een stalling) worden geplaatst in overleg met de werkgever (zie ook de tekst rechtsonder op deze pagina). Je zou dus even contact op kunnen nemen met de contactpersoon binnen je bedrijf. Het is niet mogelijk om zelf een abonnement af te sluiten en dit op de Business Card te laten plaatsen, daar zul je dan inderdaad een 'gewone' ov-chipkaart voor moeten aanvragen.
De deur tot deur diensten zijn geactiveerd, dus daar kan het niet aan liggen.
Betekent dit dat de werkgever het product op mijn business card moet zetten?
of kan ik dat zelf doen?
En welke gegevens moet ik dan invoeren, die van mij of van het bedrijf?
Ik zou het altijd overleggen met de werkgever. Hij ontvangt immers de rekening. Mocht er iets niet kloppen of is er de wens om de producten op de kaart uit te breiden dan kan er altijd gebeld worden met 030 - 300 11 11 voor een passend advies of aanpassing.

Reageer