beantwoord

Abonnement op Business Card aanpassen

• 7 augustus 2015
  • 7 reacties
  • 295 Bekeken

Reputatie 1
Ik heb via mijn werk een NS-Buisiness card met als abonnement Trein Vrij. Ik moet dit aanpassen naar Traject Vrij. Ik weet dat ik dit via Mijn NS Zakelijk kan aanpassen. Ik wil graag weten of die wijziging dan meteen doorgevoerd wordt of dat daar enige tijd overheen gaat. Ik neem dat ik dan wel gewoon de huidige kaart kan gebruiken.
icon

Beste antwoord door Leny NS 10 augustus 2015, 17:07

Inmiddels een terugkoppeling ontvangen. Je moet een ingangsdatum doorgeven en de wijziging wordt gelijk doorgevoerd. En je kan gewoon de huidige kaart blijven gebruiken.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 1
Ik zou het fijn vinden als ik hier een reactie op krijg.
Reputatie 6
Badge +1
U kunt als ik het goed heb ik Mijn NS zakelijk via Mijn NS Business Card --> Abonnement Wijzigen --> Kies uw abonnement een wijziging doorgeven. Als ik het goed heb kan de wijziging op iedere dag ingaan, met ingang van morgen (de volgende dag).
Reputatie 1
Ik heb nog geen wijziging doorgegeven en ik weet wel waar het kan. Mijn vraag is alleen of het meteen doorgevoerd wordt of dat het enige tijd duurt.
Reputatie 6
Badge +1
Het kan volgens het menu op de website met ingang van morgen...
Badge
Kaatje, welkom op het forum en excuses voor de late reactie. Ik durf helaas niet te zeggen of het abonnement meteen doorgevoerd wordt. Ik heb je vraag uitgezet. Zodra ik meer weet, laat ik het je weten.
Badge
Inmiddels een terugkoppeling ontvangen. Je moet een ingangsdatum doorgeven en de wijziging wordt gelijk doorgevoerd. En je kan gewoon de huidige kaart blijven gebruiken.
Reputatie 1
Dat is helder. Dank je wel voor het uitzoeken.

Reageer