beantwoord

abonnement van andere vervoerder op ns business kaart

• 17 juni 2014
  • 2 reacties
  • 726 Bekeken

Per 1 juli krijg ik een ns business kaart met daarop een traject vrij abonnement, omdat ik ook met een ander ov reis, wil ik graag op de ns business kaart een abonnement van het GVB erop zetten, zodat ik niet met 2 kaarten hoef te zwaaien elke keer. Is dit mogelijk?

Met vriendelijke groet
Dennis
icon

Beste antwoord door Femke NS 19 juni 2014, 09:42

Ik heb inmiddels meer informatie: een Regio abonnement is niet te laden op een NS-Business Card, maar dient op een aparte persoonlijke OV-chipkaart te worden geladen. Met de NS-Business Card kan worden in-en uitgecheckt bij andere vervoerders en dan betaal je per losse rit. Tot een bepaald aantal reizen per jaar is dit voordeliger dan een abonnement, dus het is verstandig om dat van tevoren (globaal) te berekenen.

Ik hoop dat je zo voldoende bent geinformeerd. 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Welkom op het NS Serviceforum Dennis79! Om eerlijk te zijn weet ik dit zo 1,2,3 niet. Ik ga dit even navragen bij een collega van de afdeling NS Business en dan kom ik hier zo snel mogelijk op terug. Ik heb je topic alvast verplaatst naar het subforum 'OV-chipkaart'.

Ik heb inmiddels meer informatie: een Regio abonnement is niet te laden op een NS-Business Card, maar dient op een aparte persoonlijke OV-chipkaart te worden geladen. Met de NS-Business Card kan worden in-en uitgecheckt bij andere vervoerders en dan betaal je per losse rit. Tot een bepaald aantal reizen per jaar is dit voordeliger dan een abonnement, dus het is verstandig om dat van tevoren (globaal) te berekenen.

Ik hoop dat je zo voldoende bent geinformeerd. 🙂

Reageer