beantwoord

activeren NS businesscard

  • 12 februari 2020
  • 1 reactie
  • 145 Bekeken

Goedenavond,

 

Een paar maanden geleden ben ik mijn portemonne met daarin mijn ns businesscard verloren. Ik heb het opgegeven als vermist en een nieuwe aangevraagd. Nu lukt het activeren ervan mij niet… Ik heb het product aangevraagd en de dag erna opgehaald bij 1 van de ns apparaten op het station. Toen dacht ik dat het gelukt was, maar als ik in wil checken komt er op de paal te staan dat het saldo te laag is.. 

 

Weet iemand wat ik kan doen zodat mijn business card weer werkt?

 

met vriendelijke groet,

  1. Flietstra
icon

Beste antwoord door Mark NS 13 februari 2020, 11:15

Hoi Jflietstra, welkom op de NS Community. 

Je kunt het beste contact opnemen met NS Zakelijk om navraag te doen. Dat kan telefonisch of via Facebook en Twitter. 

Bekijk origineel

1 reactie

Badge

Hoi Jflietstra, welkom op de NS Community. 

Je kunt het beste contact opnemen met NS Zakelijk om navraag te doen. Dat kan telefonisch of via Facebook en Twitter. 

Reageer