beantwoord

Activeringscode voor NS-account

  • 15 januari 2020
  • 1 reactie
  • 56 Bekeken

IK heb verschillende vragen over deze kwestie gelezen, maar nergens kan ik het juiste antwoord vinden.

Ik kan mijn NS zakelijk account niet koppelen omdat de app het kaartnummer niet herkent, ik zou een activeringscode toegestuurd krijgen. Deze inmiddels ontvangen echter op de website waar ik naar toe moet gaan kun je deze niet invoeren, alleen een wachtwoord en een gebruikersnaam en die doen het juist dus niet.
Voer je activeringscode in bij zoeken krijg je info over kortingscodes enz.
hoe nu verder?

icon

Beste antwoord door Maxime NS 15 januari 2020, 20:50

Hallo daphne19774, welkom op de NS Community.

 

Wat jammer dat het niet lukt om je account te koppelen! Heeft de klantenservice al met je meegekeken? Het nummer voor de zakelijke afdeling is 030 300 11 11.

Bekijk origineel

1 reactie

Hallo daphne19774, welkom op de NS Community.

 

Wat jammer dat het niet lukt om je account te koppelen! Heeft de klantenservice al met je meegekeken? Het nummer voor de zakelijke afdeling is 030 300 11 11.

Reageer