beantwoord

Aftrekbaarheid upgrade 1e klas business kaart

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Mijn werkgever betaald voor mij een businesskaart i.c.m. Trein Vrij 2e klas. (Hier ben ik al heel blij mee 🙂 )

Nu vraag ik mij af of het mogelijk is om zelf 1e klas toe te voegen en in hoeverre dit dan aftrekbaar is bij de belastingdienst.

Dit bij mijn werkgever regelen is geen mogelijkheid, dit heb ik al nagevraagd. (Dit terzijde.)

Heeft iemand hier ervaring mee. Dank vast voor alle reacties.
icon

Beste antwoord door Thomas NS 11 mei 2017, 20:57

Hallo staal en welkom op het NS Serviceforum.

Dat is helaas niet mogelijk. De enige manier waarop je dit kunt aanpassen, is via uw werkgever het abonnement op 1ste klasse laten zetten. (dit kun je zelf aangeven binnen jouw zakelijke portaal) Daarna (of liever gezegd daarvoor, voor ik slecht advies geef) moet je in overleg gaan met jouw werkgever om deze te compenseren voor de meerkosten.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Hallo staal en welkom op het NS Serviceforum.

Dat is helaas niet mogelijk. De enige manier waarop je dit kunt aanpassen, is via uw werkgever het abonnement op 1ste klasse laten zetten. (dit kun je zelf aangeven binnen jouw zakelijke portaal) Daarna (of liever gezegd daarvoor, voor ik slecht advies geef) moet je in overleg gaan met jouw werkgever om deze te compenseren voor de meerkosten.

Reageer