beantwoord

Bank niet in Systeem

• 8 november 2017
  • 4 reacties
  • 186 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Na het invullen van alle formulieren bij het aanvragen van een Traject Vrij op Business Card kom helemaal aan het eind vast te zitten omdat de bank van mijn werkgever niet in het lijstje staat (Deutsche Bank). Wel Bunq en Knab, maar niet een van de grootste banken van Europa... hoe nu verder?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 8 november 2017, 15:03

Dat komt waarschijnlijk omdat de Deutsche Bank geen iDeal ondersteunt. We kunnen in dat geval een formulier opsturen waarmee je een overeenkomst aan kan vragen. Ik maak dit graag voor je in orde. Zou je mij een privébericht willen sturen door op mijn naam en stuur bericht te klikken? Ik ontvang dan graag je NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge
Joep is zo geschrokken, dat ie nu een Bahncard heeft aangevraagd bij de Deutsche Bahn 🙂
Ik heb helaas niets ontvangen van Joep1959. Ik hoop dat hij zelf al contact heeft gehad om dit formulier toegestuurd te krijgen.
Dat komt waarschijnlijk omdat de Deutsche Bank geen iDeal ondersteunt. We kunnen in dat geval een formulier opsturen waarmee je een overeenkomst aan kan vragen. Ik maak dit graag voor je in orde. Zou je mij een privébericht willen sturen door op mijn naam en stuur bericht te klikken? Ik ontvang dan graag je NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres.
Reputatie 6
Badge +1
Heeft uw werkgever een Nederlands rekeningnummer? Zo nee, dan kunt u alsnog bestellen, maar dan via de telefonische klantenservice.

Reageer