beantwoord

Bestelling weg business card

  • 17 juni 2019
  • 1 reactie
  • 243 Bekeken

Na het overmaken van de 0,01 cent is de gehele bestelling verdwenen. Hoe weet ik nu of de bestelling goed is aangekomen of dat ik de bestelling opnieuw moet doen?! #frustratiemoment
icon

Beste antwoord door Stijn NS 17 juni 2019, 21:39

Goedenavond KarenNoah en welkom bij de NS Community!

Als je een bestelling hebt geplaatst hoor je na die bestelling, meestal binnen een half uur, een e-mail te krijgen ter bevestiging van de bestelling. Die kun je in principe gebruiken als 'bewijs' dat de bestelling is verwerkt of niet. Indien je die e-mail nog niet hebt gekregen ruim een uur na het plaatsen van de bestelling, zou ik adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice. Bij een zakelijke bestelling kan dat via het zakelijke telefoonnummer, of via Social Media. Mijn collega's kunnen dan mee kijken of de bestelling goed is aangekomen of niet.
Bekijk origineel

1 reactie

Goedenavond KarenNoah en welkom bij de NS Community!

Als je een bestelling hebt geplaatst hoor je na die bestelling, meestal binnen een half uur, een e-mail te krijgen ter bevestiging van de bestelling. Die kun je in principe gebruiken als 'bewijs' dat de bestelling is verwerkt of niet. Indien je die e-mail nog niet hebt gekregen ruim een uur na het plaatsen van de bestelling, zou ik adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice. Bij een zakelijke bestelling kan dat via het zakelijke telefoonnummer, of via Social Media. Mijn collega's kunnen dan mee kijken of de bestelling goed is aangekomen of niet.

Reageer