Ik ben klant van NS, woon in het buitenland, maar werk in NL. Omdat ik in het buitenland woon kan ik geen NS businesskaart krijgen. Ik kan ook mijn reiskosten niet declareren, want daarvoor moet mijn buitenlandse BTW nummer op de factuur staan. Deze gegevens kan ik nergens kwijt (ik kan alleen mijn adres wijzigen en kan het niet daarbij zetten). Iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Max Wildschut,
Het is inderdaad helaas nog steeds niet mogelijk met een buitenlands adres een Business Card aan te vragen.
Maar reiskosten declareren zou wel mogelijk moeten zijn. Je moet op je eigen facturen je BTW-nummer vermelden, maar dit hoeft natuurlijk niet op facturen van je leveranciers te staan. Of werkt dit in “jouw land” anders?
EDIT: Bij facturering naar buitenlandse ondernemers moet inderdaad ook het BTW-nummer van de klant op de factuur staan. Excuses.
Dank, mijn probleem is dus dat ik dat btw nummer er niet op kan krijgen....
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.