beantwoord

Betaalde incasso, maar syncasso blijft aanmaning sturen

Goedemorgen,

Ik zit even met een problem, en dat gaat over een incasso die inmiddels (26 November is voldaan), nu kreeg ik 4 dagen later alsnog syncasso op mijn dak. Hoewel dit met de contactpersoon van mijn werkgever is opgelost, en zodoende ook dezelfde dag betaald is.
Hier mail verkeer van, en tevens betaalbewijs. Nu heb ik zelf contact gehad, hoewel dit contact niet geregistreerd is. Werd mij telefonisch medegedeeld dat het een kruisbetaling betreft en dit in orde was.

Syncasso zelf aangeschreven, met alle mailverkeer/betalingsbewijs van de contactpersoon en mijzelf. En nu kreeg ik afgelopen vrijdag, wederom een aanmaning of ik deze binnen 5 dagen wil betalen.

Aangezien het in mijn administratie is opgelost, wil ik dat uiteraard niet.

Hopelijk kan iemand mij hier in bijstaan?

Met vriendelijke groet,

D. Schutte
3528 xxxx xxxx xxxx
icon

Beste antwoord door Arnold NS 21 november 2017, 13:28

Hallo Kuuk-AMS en welkom op het NS Forum!

Heb je hierover al contact met de klantenservice gehad? Dit gaat het snelst per telefoon (030-7515155), chat, Twitter (@NS_online) of facebook. Zij kunnen dan gelijk even met je meekijken. Vergeet daarbij niet je voorletters, achternaam, geboortedatum, postcode, huisnummer en OV-chipkaartnummer mee te sturen voor alle volledigheid. Ik heb het OV-chipkaartnummer in je post uit privacy-overwegingen onherkenbaar gemaakt. Succes!

Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Kuuk-AMS en welkom op het NS Forum!

Heb je hierover al contact met de klantenservice gehad? Dit gaat het snelst per telefoon (030-7515155), chat, Twitter (@NS_online) of facebook. Zij kunnen dan gelijk even met je meekijken. Vergeet daarbij niet je voorletters, achternaam, geboortedatum, postcode, huisnummer en OV-chipkaartnummer mee te sturen voor alle volledigheid. Ik heb het OV-chipkaartnummer in je post uit privacy-overwegingen onherkenbaar gemaakt. Succes!

Reageer