beantwoord

Bijabbonement toevoegen aan OV Vrij business Card

• 29 juli 2015
  • 4 reacties
  • 212 Bekeken

Weet iemand het antwoord hierop, ik zou graag een bijabbonement voor mijzelf aanvragen op de hoofdkaart van mijn partner dit om vaker samen met de trein te gaan ipv de auto te nemen. Echter gezien haar abbonement een business card betreft is dit op de website niet mogelijk. Zou toch interessant zijn voor de NS om gezinsleden dit abbonement te verkopen niet? Is er een andere wijze om dit te doen?
icon

Beste antwoord door Sivan NS 30 juli 2015, 14:15

Hoi Collievb, welkom op het forum!

Het is niet mogelijk om een bijabonnement af te sluiten bij de NS Businesscard van je partner. Dit is een zakelijk abonnement, waardoor er geen bijabonnementen mogelijk zijn.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Dat kan helaas niet. Zo mogelijk kan je partner switchen naar een particulier abo.
Reputatie 6
Badge +1
@Dennis: dat kan vaak niet, omdat zakelijke abonnementen in een bundel van het bedrijf zitten, en bedrijven niet happig zijn op meer rompslomp
@Collievb: inderdaad, bijabonnementen bij zakelijke abonnementen zijn helaas niet mogelijk...
Dank voor de reactie, alhoewel ik gehoopt had op een positiever results J

@ Keuzereiziger, inderdaad dat omzetten naar particulier is geen optie.. helaas
Hoi Collievb, welkom op het forum!

Het is niet mogelijk om een bijabonnement af te sluiten bij de NS Businesscard van je partner. Dit is een zakelijk abonnement, waardoor er geen bijabonnementen mogelijk zijn.

Reageer