beantwoord

Business card en zakelijk account, wat is mijn e-mail adres dat bij de NS bekent is?

• 9 april 2015
  • 4 reacties
  • 417 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Met het risico dat ik weer iets vraag wat onmogelijk is.... :S

Mijn abonnement stond altijd in Mijn NS, maar deze is daar verdwenen, als ik mijn chipkaart probeer te koppelen in Mijn NS krijg ik de foutmelding:

"U probeert een NS-Business Card te koppelen in Mijn NS. Het koppelen van een NS-Business Card is niet mogelijk in Mijn NS. Voor het inzien van uw reisgegevens en het beheer van uw NS-Business Card kunt u terecht in Mijn NS Zakelijk. Uw account voor Mijn NS Zakelijk kunt u via onderstaande link activeren".

Ik heb nooit geweten dat ik een Business Card had :? Ik heb ook helemaal geen Mijn NS Zakelijk account -ook nooit gehad- en zou ook niet weten wie mijn contactpersoon is :?

Ik heb hier https://www.ns.nl/mijnnszakelijk/login een Mijn NS Zakelijk account geprobeerd aan te vragen, ik heb twee e-mail adressen geprobeerd, maar ik krijg geen bevestiging email.

Kan iemand opzoeken welk e-mail adres er voor mijn kaart bekent is, zodat ik een zakelijk account aan kan maken? Of kan dat niet? Kan wel janken.
icon

Beste antwoord door Bart NS 10 april 2015, 11:57

Hoi Niek, ik kijk graag met je mee hoe het precies zit met je e-mailadres en je account. Zou je me een privébericht willen sturen? Dan zal ik het checken.
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Niek, ik kijk graag met je mee hoe het precies zit met je e-mailadres en je account. Zou je me een privébericht willen sturen? Dan zal ik het checken.
Dank, bericht is gestuurd.
Ik heb vandaag (2 jaar later) hetzelfde probleem als Niek hierboven. Hoe dit op te lossen?
Hallo ir45, dat is jammer om te lezen. In dit geval mag je mij even een privébericht sturen met je NAW gegevens en geboortedatum. Dan ga ik even voor je kijken.

Reageer