Mijn abonnement stond altijd in Mijn NS, maar deze is daar verdwenen, als ik mijn chipkaart probeer te koppelen in Mijn NS krijg ik de foutmelding:
"U probeert een NS-Business Card te koppelen in Mijn NS. Het koppelen van een NS-Business Card is niet mogelijk in Mijn NS. Voor het inzien van uw reisgegevens en het beheer van uw NS-Business Card kunt u terecht in Mijn NS Zakelijk. Uw account voor Mijn NS Zakelijk kunt u via onderstaande link activeren".
Ik heb nooit geweten dat ik een Business Card had :? Ik heb ook helemaal geen Mijn NS Zakelijk account -ook nooit gehad- en zou ook niet weten wie mijn contactpersoon is :?
Ik heb hier https://www.ns.nl/mijnnszakelijk/login een Mijn NS Zakelijk account geprobeerd aan te vragen, ik heb twee e-mail adressen geprobeerd, maar ik krijg geen bevestiging email.
Kan iemand opzoeken welk e-mail adres er voor mijn kaart bekent is, zodat ik een zakelijk account aan kan maken? Of kan dat niet? Kan wel janken.
Beste antwoord door Bart NS