beantwoord

Business Card + Ex studenten korting werkt niet

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Ik ben ex-student en heb mijn eigen bedrijf. Daarom heb ik er voor gekozen om een Business Card aan te vragen, met een gratis Dal Voordeel abonnement voor ex-studenten.

Nu heb ik mijn business card binnen en al een paar keer gereisd, maar ik zie in reisoverzicht dat dit niet met 40% korting is, wat ik dus wel hoor te krijgen. Ik heb de business card gewoon zoals het hoort met de speciale kortingscode voor ex-studenten aangevraagd.

Is er iets fout gegaan? Of moet ik nu weer apart die ex-studenten korting aanvragen? Alvast dank!
icon

Beste antwoord door JanH NS 19 september 2015, 11:36

Dat is inderdaad een beetje vreemd, zou je mij een privébericht willen sturen met je NAW gegevens, geboortedatum en kaartnummer? Dan ga ik er even naar kijken voor je.

Update: Ik heb MaraR doorverwezen naar mijn collega's bij Zakelijk, zij kunnen voor haar kijken hoe we verder kunnen helpen.

Bekijk origineel

4 reacties

Hallo MaraR, welkom op het forum. De actiecode die je gebruikt hebt werkt alleen met het kaartnummer van je oude OV-chipkaart, waar ook je studentenreisproduct op stond. Heb je wel een bevestiging van je bestelling gekregen?
Op welke tijdstippen heb je gereisd? Als dit tijdens de spits was krijg je namelijk geen korting met je Dal voordeel abonnement.
Hoi JanH, bedankt voor de snelle reactie.

Ik heb bij het bestellen de actiecode zakelijk1234123412341234 (maar dan natuurlijk met mijn eigen nummer dat op m'n oude OV-chipkaart stond) gebruikt. Vervolgens kreeg ik een bevestiging en kreeg binnen enkele dagen de business card opgestuurd.

Ik heb beide keren op de vrijdag om half 2 gereisd, dus zou wel de 40% moeten ontvangen...
Het is sowieso een beetje een vreemd bedrag wat er is afgeschreven. Ik zie op MijnNS.nl dat mijn gemaakte reizen €9,53 heeft gekost, terwijl de NS reisplanner aangeeft dat deze route met vol tarief €10,10 kost en met 40% korting €6,10.
Dat is inderdaad een beetje vreemd, zou je mij een privébericht willen sturen met je NAW gegevens, geboortedatum en kaartnummer? Dan ga ik er even naar kijken voor je.

Update: Ik heb MaraR doorverwezen naar mijn collega's bij Zakelijk, zij kunnen voor haar kijken hoe we verder kunnen helpen.

Reageer