beantwoord

Business Card werkt niet in de bussen op Schiphol. Wat te doen...?

• 1 april 2019
  • 1 reactie
  • 258 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Als ik op Schiphol Plaza in een van de bussen wil stappen richting Schiphol Oost, dan werkt mijn NS Business Card niet en krijg ik een rood scherm bij het inchecken. Hoe kan dit? En wat moet ik doen om wel netjes in te checken?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 1 april 2019, 17:52

Goedemiddag HenkP en welkom bij de NS Community!

Vreemd om te lezen dat je deze foutmelding krijgt! Ik heb het even nagevraagd bij mijn collega's van onze zakelijke afdeling en ik ben bang dat we meer informatie nodig hebben om te kunnen zeggen waar dit aan ligt. Gezien ik zelf ook geen onderdeel ben van deze afdeling zou ik je willen adviseren om hiervoor rechtstreeks contact op te nemen met mijn collega's hiervan. Dit gaat het snelst via 030 300 1111, je komt dan direct in contact met NS Zakelijk. Mijn collega's daar kunnen je dan verder helpen!
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag HenkP en welkom bij de NS Community!

Vreemd om te lezen dat je deze foutmelding krijgt! Ik heb het even nagevraagd bij mijn collega's van onze zakelijke afdeling en ik ben bang dat we meer informatie nodig hebben om te kunnen zeggen waar dit aan ligt. Gezien ik zelf ook geen onderdeel ben van deze afdeling zou ik je willen adviseren om hiervoor rechtstreeks contact op te nemen met mijn collega's hiervan. Dit gaat het snelst via 030 300 1111, je komt dan direct in contact met NS Zakelijk. Mijn collega's daar kunnen je dan verder helpen!

Reageer