businesscard | NS Community
beantwoord

businesscard



Toon eerste bericht

54 reacties

Badge +3

Nu nog de twitteraars die door deze miscommunicatie op vol tarief zijn gaan reizen 40% terug betalen.

De gemiddelde burger kennende denk ik niet dat ook maar iemand afgezien heeft van Samenreiskorting laden of een e-ticket met korting kopen (dat kon immers gewoon), omdat een ^dakje van NS Webcare op Twitter beweerde dat het niet mocht of niet geldig zou zijn (neem maar contact op voor eventuele compensatie) 🤣

Bij gebruik van een ov-chipkaart/abonnement is ‘op vol tarief gaan reizen’ sowieso niet aan de orde, want er is geen spits.

Reputatie 3

Wat ik zelf het meest belangrijke vind is dat het uiteindelijk netjes is teruggedraaid. 

Wie of wat daar voor verantwoordelijk is, zullen we hier vast niet horen maar dat hoeft ook niet.

Inside heb ik begrepen dat het om 1 groot misverstand gaat in de onderlinge communicatie, klein foutje met grote gevolgen (onnodige imagoschade)

Allen een mooie koningsdag gewenst!

Aangezien dit niet de eerste keer is, dat NS dit soort dingen aan de hand heeft gehad, gelijk niet in miscommunicatie in dit geval.

 

Dat ben ik met je eens Henk, een foutje is menselijk, maar je moet er wel je lessen uit trekken, wat overigens er niets aan af doet dat de NS personeelsleden die hier op dit medium reageren er natuurlijk niets aan kunnen doen, hopelijk zal het niet nog vaker gebeuren, van dit soort zaken wordt niemand wijzer uiteindelijk....

Mooi dat Samenreiskorting toch gewoon vandaag de hele dag geldig, maar dit is toch gepruts van de bovenste plank. Eerst bij hoog en laag beweren dat het niet geldig is vandaag of alleen in de daluren hier op de community en op Twitter, waarbij informatie op de website op het laatste moment nog wordt aangepast en dan blijkt het nu intern niet goed te zijn gecommuniceerd? Echt, mijn broek zakt hier van af. Dit is geen verwijt naar jou Lorena, want jij krijgt je informatie ook alleen maar van anderen, maar echt ongelooflijk dat zoals als dit gebeurt bij NS. Echt zo ongelooflijk knullig. 

 

Wordt bij het kopen van een Samenreisticket via de reisplanner de tekst ‘muv Koningsdag’ ook nog weggehaald? Want daar staat het nog wel. 

Ze zijn de weg echt kwijtgeraakt en sinds Rintel aan de macht is gekomen is het nog slechter geworden. En ze is nog niet bij de KLM begonnen maar daar is het ook al een grote puinhoop en dat wordt dan straks vrees ik ook nog erger.

Nu nog de twitteraars die door deze miscommunicatie op vol tarief zijn gaan reizen 40% terug betalen.

Ken je dat verhaal nog van dat foutieve incheckpaaltje op Geldermalsen …… ????  Ik vrees dat het net zolang gaat duren

Reageer