beantwoord

Combineren NS business card en persoonlijke ov chipcard

• 2 juni 2017
  • 3 reacties
  • 632 Bekeken

Beste NS,

Ik heb momenteel een NS business card via mijn bedrijf met een Traject Vrij abonnement. De kosten buiten het traject worden direct bij mij zelf geïncasseerd. Daarnaast heb ik persoonlijk een Weekend Vrij, 2e klas abonnement op een andere OV kaart. Is het mogelijk deze abonnementen te combineren op dezelfde kaart? Aangezien mijn bedrijf alleen het traject vergoed, en de kosten buiten het traject sowieso door mijzelf worden voorgeschoten via een directe incasso op mijn rekening. In feite moet ik dus een trajectkaart + weekend vrij kaart hebben waarbij het traject wordt geïncasseerd bij mijn bedrijf en de overige kosten direct bij mij.

Argument is met name gemak, één kaart hebben maakt het eenvoudiger om de kosten bij te houden en zorgt voor minder fouten.

Gr,

Olivier
icon

Beste antwoord door Slidestops 2 juni 2017, 12:13

Nee dat is niet mogelijk. Een particulier abonnement kan sowieso niet op een zakelijke kaart. 2 abonnementen op een kaart wordt ook altijd afgeraden.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Nee dat is niet mogelijk. Een particulier abonnement kan sowieso niet op een zakelijke kaart. 2 abonnementen op een kaart wordt ook altijd afgeraden.

Ok, bedankt. Waarom wordt dat afgeraden? Uiteindelijk is dat toch makkelijker voor iedereen?
Producten willen nog wel eens met elkaar conflicteren. In dit geval sowieso, omdat technisch gezien je niet op saldo reist met Traject Vrij, maar op rekening. Op saldo en op rekening reizen is niet met elkaar te combineren. Het systeem moet immers een keuze maken.

Reageer