beantwoord

Correctietarief oplossen

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Enkele keren checkte ik uit, echter zonder reactie van de apparaten, zo bleek later.
Graag los ik de 3x correctietarief op van 13-03, 15-02 en 12-02.

Hoe kan ik dit het beste aangeven?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 20 maart 2017, 16:27

Hallo Sire en welkom op het NS Serviceforum,

Volgens mij gaat het hier om een vergeten check uit met een NS-Business Card. Als je ben vergeten uti te checken met je Business Card, dan kan je dat tot de volgende ochtend 4:00 corrigeren door alsnog uit te checken. Na 9 dagen kan je dit ook corrigeren via Mijn NS Zakelijk. Het verschil tussen het correctietaref en de ritprijs wordt dan gecorrigeerd op de eerstvolgende factuur. Je kan ook telefonisch contact opnemen met NS Business (telefoonnummer: 030 300 11 11).

Laat je ons weten of het gelukt is?

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Je kunt het best bellen met 030-7515155 en even je kaart bij de hand houden.
Hallo Sire en welkom op het NS Serviceforum,

Volgens mij gaat het hier om een vergeten check uit met een NS-Business Card. Als je ben vergeten uti te checken met je Business Card, dan kan je dat tot de volgende ochtend 4:00 corrigeren door alsnog uit te checken. Na 9 dagen kan je dit ook corrigeren via Mijn NS Zakelijk. Het verschil tussen het correctietaref en de ritprijs wordt dan gecorrigeerd op de eerstvolgende factuur. Je kan ook telefonisch contact opnemen met NS Business (telefoonnummer: 030 300 11 11).

Laat je ons weten of het gelukt is?
Reputatie 1
Er wordt telkens gesproken dat het gecorrigeerd wordt met de eerstvolgende factuur.
hoe factureert NS dan? Mijn werkgever heeft voor een heel jaar betaald en verwacht dan geen factuur voor de rest van het jaar.
Gaat NS pas bij de volgende factuur ( na een jaar) factureren?
Je werkgever krijgt elke maand een factuur van correctietarieven of reizen die buiten een abonnement vallen.

Reageer