beantwoord

Dagkaart hond business card

Kan ik een hondendagkaart op de NS business card laden? Zo ja, kan dat bij elke automaat?
icon

Beste antwoord door Loes 21 juli 2015, 11:49

Dagkaart hond staat niet beschikbaar voor een Business Card. De dagkaart fiets wel, hond helaas niet. Geen idee waarom eigenlijk.

Bekijk origineel

7 reacties

Ik zou niet weten waarom dat niet zou kunnen (bij elke kaartautomaat). Anders kunt u bij een bolbuikige kaartautomaat altijd nog een Dagkaart Hond op een eenmalige chipkaart aanschaffen.
Probeer het eens !
Hoi Tink, en welkom!

Goede vraag. Ik heb deze test onlangs zelf gedaan met de dagkaart Fiets (dat was mogelijk), maar de dagkaart Hond heb ik toen niet gezien. Zou je het inderdaad eens willen proberen? Dit zou je kunnen doen bij de automaat 'Saldo en bestellingen’.
Dagkaart hond staat niet beschikbaar voor een Business Card. De dagkaart fiets wel, hond helaas niet. Geen idee waarom eigenlijk.
Iedereen bedankt voor de reacties en Inderdaad, ik moest een losse dagkaart hond kopen!
Ik heb een NS Business Card waar ik ook privé mee mag reizen. Ik neem regelmatig de hond mee op zo'n privé reis en vind het tamelijk vervelend dat deze niet op de kaart te plaatsen is en ik altijd een los papieren kaartje moet halen. Aangezien dit uploaden wel mogelijk is op een persoonlijke kaart, kan dit niet worden geactiveerd voor de Business Card?
Reputatie 7
Badge +3
tink169 schreef:

Kan ik een hondendagkaart op de NS business card laden? Zo ja, kan dat bij elke automaat?

Een wel heel bijzonder verzoek, U bent dierenhandelaar?

Reageer