beantwoord

Declaratieoverzicht NS Business Card?

• 4 december 2015
  • 24 reacties
  • 2266 Bekeken

Ik ben zzp'er en werk voor verschillende opdrachtgevers, bij wie ik apart mijn reiskosten declareer. In november heb ik voor het eerst gebruik gemaakt van Mijn NS Business Card. Ik wil de reiskosten uitsplitsen en apart in rekening brengen. Opdrachtgevers vragen altijd om een officieel document van de vervoerder, waaruit blijkt dat ik deze reizen daadwerkelijk heb gemaakt (zoals mogelijk is bij 'Mijn OV-chipkaart'). In Mijn NS Zakelijk kan ik echter alleen een Excel-bestand downloaden, maar dat is niet voldoende. Hoe kom ik binnen Mijn NS Zakelijk aan een officieel document (bijv. pdf met bedrijfsgegevens NS e.d.) dat ik kan indienen bij mijn reiskostendeclaraties aan opdrachtgevers? Bij voorbaat dank voor je reactie!
icon

Beste antwoord door Marcel1968 18 december 2015, 12:35

Ter afsluiting: het is niet mogelijk om reizen aan/uit te vinken en apart in rekening te brengen. Ik kan alleen een Excel-bestand downloaden, aanpassen, opslaan als pdf en bij de factuur voegen. Ik heb de situatie uitgelegd aan opdrachtgevers en zij accepteren het gewoon. Eind goed al goed. Dank aan iedereen voor het meedenken. 🙂
Bekijk origineel

24 reacties

Welkom op het NS Serviceforum, Marcel1968. Wanneer je bij je Mijn NS Zakelijk account inlogt als contactpersoon en daarna je facturen inziet, kun je inderdaad een Excel bestand openen. Deze zou je dan zelf kunnen aanpassen.
Reputatie 6
Badge +1
@Iris NS: dat is niet wat deze persoon vraagt. Deze persoon vraagt een officiële factuur met een officieel NS-logo, niet een Excel-bestand waar hij zelf een beetje in kan knutselen. Aan Mijn OV-chipkaart heb je in dit geval niets, want daar worden geen ritprijzen getoond. Wellicht is er een andere optie?