beantwoord

Declaratieoverzicht NS Zakelijk

• 2 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 94 Bekeken

Hi!

Ik heb een NS-businesscard en probeer nu een aantal reizen te declareren. Ik heb ze gemarkeerd als "Zakelijk", maar het lijkt erop dat ik nu alleen een Excel-bestand kan downloaden. Voor het declareren van mijn reiskosten moet ik een pdf hebben (of iets anders wat ik niet zelf eenvoudig kan manipuleren).

Ik kan natuurlijk wachten tot ik de factuur krijg, maar aangezien daarop ook andere reizen staan (voor andere opdrachtgevers en privéreizen), zou ik graag een declaratieoverzicht willen van geselecteerde reizen. Ik zag dat deze vraag drie jaar geleden al is gesteld. Is het inmiddels mogelijk om een pdf te downloaden met geselecteerde reizen?
icon

Beste antwoord door Danny NS 2 oktober 2019, 11:52

Hoi wjhulzebosch en welkom bij de NS Community!

In de zakelijke omgeving is alleen een Excel format mogelijk. Je kan vanuit Excel wel een PDF exporteren.
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi wjhulzebosch en welkom bij de NS Community!

In de zakelijke omgeving is alleen een Excel format mogelijk. Je kan vanuit Excel wel een PDF exporteren.
Oké, dus het antwoord op mijn vraag is "Nee, dat kan nog steeds niet"?

Waarom niet?

Ik heb niets aan een pdf uit een Excel die ik eerst zelf kan manipuleren, het verzoek dat drie jaar geleden werd gedaan is heel redelijk, jullie bieden deze optie wel bij een niet-businesscard, ik ben overduidelijk niet de enige met een businesscard die dit nodig heeft en verwijzen naar de maandelijkse factuur en de mogelijkheid van een Excelsheet zijn antwoorden van drie jaar oud, waar niemand iets aan heeft...
We hebben gekozen voor Excel omdat dit gewenst is bij het inboeken van kosten etc. Jouw factuur zal een PDF zijn en kan je gebruiken voor declaratie.
Er zijn vooralsnog geen plannen om ook een PDF export te maken.

Reageer