beantwoord

Defecte Business Card en fietsenstalling

  • 20 april 2015
  • 4 reacties
  • 167 Bekeken

Vorige week Is plotseling mijn business card er mee gestopt. Doet niets meer. Nieuwe is besteld dus dat komt goed.

Nu is mij alleen niet duidelijk hoe het gaat met de woensdagochtend in de de stalling in Breda aangemelde fiets. De fiets zelf heb ik aan het einde van de dag mogen meenemen, alleen hebben ze de transactie van het stallen niet stop kunnen zetten.
Hoe regel ik het stoppen? Hij heeft er minder dan 1 etmaal gestaan dus zouden er eigenlijk geen kosten in rekening mogen worden gebracht.
icon

Beste antwoord door Leny NS 22 april 2015, 11:27

Hiervoor kan je beter contact opnemen met de afdeling OV- fiets. Je kan ze bereiken op 030-7515155 ( keuze 2 en dan keuze 3)
Bekijk origineel

4 reacties

Badge
Hiervoor kan je beter contact opnemen met de afdeling OV- fiets. Je kan ze bereiken op 030-7515155 ( keuze 2 en dan keuze 3)
Fijn om te lezen dat het is geregeld, Bastiaan! 🙂
Klinkt niet helemaal logisch. Ov- fiets denk ik aan de fiets en niet aan de stalling. Ga proberen.

Dat was simpel. Is geregeld.
Bedankt.
En de nieuwe business card is ook al binnen gekomen 🙂

Reageer