beantwoord

Dubbele factuur?

• 21 januari 2019
  • 2 reacties
  • 126 Bekeken

Ik heb een NS Flex kaart zonder abonnement aangeschaft en heb de € 10,= direct met iDeal betaald. Nu krijg ik een factuur van de NS voor administratiekosten voor nogmaals € 10,= en deze wordt binnen enkele dagen afgeschreven. Ik heb deze toch al voldaan???
icon

Beste antwoord door Stijn NS 28 januari 2019, 18:05

Update: Helaas is er recentelijk een storing gaande geweest waarbij de €10 administratiekosten nogmaals geïncasseerd worden bij de eerste facturatie, ook al zijn ze al betaald via de iDeal betaling tijdens het afsluiten van het NS Flex product. Dit was ook het geval van Loepsie. De storing is inmiddels verholpen. Bij klanten waar deze storing ervoor gezorgd heeft dat er €10 extra is geïncasseerd, zal deze €10 op de eerstvolgende factuur gecorrigeerd worden als credit. Het wordt dus automatisch teruggestort.
Bekijk origineel

2 reacties

Goedemiddag Loepsie en welkom bij de NS Community!

Er zijn hiermee de laatste tijd een aantal dingen verkeerd gegaan, maar ik durf niet te zeggen in welk van de verschillende mogelijkheden jij valt. Het kan namelijk zijn dat dit puur een foutje is in de informatie die gegeven wordt in de e-mail, maar dat er niet werkelijk iets wordt afgeschreven. Ik kijk in ieder geval graag even mee! Zou je mij een privébericht willen sturen (klik op mijn naam, knop 'Stuur bericht') met je volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum, e-mail adres en OV-chipkaartnummer?
Update: Helaas is er recentelijk een storing gaande geweest waarbij de €10 administratiekosten nogmaals geïncasseerd worden bij de eerste facturatie, ook al zijn ze al betaald via de iDeal betaling tijdens het afsluiten van het NS Flex product. Dit was ook het geval van Loepsie. De storing is inmiddels verholpen. Bij klanten waar deze storing ervoor gezorgd heeft dat er €10 extra is geïncasseerd, zal deze €10 op de eerstvolgende factuur gecorrigeerd worden als credit. Het wordt dus automatisch teruggestort.

Reageer