Beste antwoord door Stijn NS
Dubbele factuur?
Er zijn hiermee de laatste tijd een aantal dingen verkeerd gegaan, maar ik durf niet te zeggen in welk van de verschillende mogelijkheden jij valt. Het kan namelijk zijn dat dit puur een foutje is in de informatie die gegeven wordt in de e-mail, maar dat er niet werkelijk iets wordt afgeschreven. Ik kijk in ieder geval graag even mee! Zou je mij een privébericht willen sturen (klik op mijn naam, knop 'Stuur bericht') met je volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum, e-mail adres en OV-chipkaartnummer?
Ik heb vandaag (2 maart 2020) dezelfde constatering. Een jaar verder en dan nog steeds deze storing?
Verder is het zo dat ik de factuur vandaag 2 keer heb ontvangen!.
Goedemiddag JHvD. Er zijn recent wel dingen gaande bij NS Flex, maar een dubbele facturering van de administratiekosten is bij mij niet bekend. Je kunt hiervoor het beste contact op nemen via een van onze Klantenservice kanalen, mijn collega’s kunnen dan mee kijken wat er gaande is. We zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie rechtsboven).
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.