beantwoord

Duplicaat business kaart

  • 18 juni 2015
  • 1 reactie
  • 247 Bekeken

Mijn business kaart is gestolen
probeer dit via de site te melden en een duplicaat aan te vragen.
Krijg de melding dat mijn foto niet bekend is bij mijn gebruikersnummer.
eindeloos gebeld met klantenservice
enige opmerking is dat ik dan een foto moet uploaden.
Mijn foto is al jaren bekend bij jullie en staat ook op de kaart die ik kwijt ben.
in het bestelproces duplicaatkaart is helemaal geen mogelijkheid om iets up te laden.
Misschien moet mijn kaart dan eerst geblokkeerd worden was een volgende suggestie.
Klantenservice kan dat niet geven ze aan.
Ik ook niet schijnbaar want de kaart is nog niet geblokkeerd krijg ik te horen.
begint een beetje kastje muur te worden.
Ik ben in Italië op vakantie en hier werkt het echt zo.
Ik had van de ns iets meer verwacht eerlijk gezegd.
Wat nu ??????
Wim Schutte
kaartnummer 3258 0104 7520 5726
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 18 juni 2015, 19:05

Ik heb het opgenomen met NS Business en zij hebben een mail gestuurd met het juiste formulier. Ik hoop dat het zo is opgelost. Zo niet, dan ontvang ik graag een privébericht. Mailen met de collega's van zakelijk is natuurlijk ook altijd mogelijk.
Bekijk origineel

1 reactie

Ik heb het opgenomen met NS Business en zij hebben een mail gestuurd met het juiste formulier. Ik hoop dat het zo is opgelost. Zo niet, dan ontvang ik graag een privébericht. Mailen met de collega's van zakelijk is natuurlijk ook altijd mogelijk.

Reageer