E-ticket toevoegen in de NS app | NS Community
beantwoord

E-ticket toevoegen in de NS app

  • 21 May 2022
  • 4 reacties
  • 727 Bekeken

Goedendag,

Deze week heb ik een e-ticket gekocht via mijn zakelijke NS account voor de Thalys. Ik heb geprobeerd om deze op te halen via mijn zakelijke NS account (via de app en door via de website in te loggen), maar dit lukt niet. Blijf bij de NS app zakelijk telkens in een ‘loop’ hangen. Kunt u uitleggen wat ik moet doen om de e-ticket alsnog toe te voegen?

Als ik mijn businesscard scan heeft het systeem aan dat deze al is toegevoegd, maar vervolgens moet ik opnieuw inloggen en geeft het systeem aan dat het wachtwoord niet klopt.

Het inloggen op mijn particuliere account van de NS app lukt wel, en zie daar ook het kaartnummer terug. Bij het zakelijke account zie ik het kaartnummer niet.

Met vriendelijke groet,

A.R. de Jong

icon

Beste antwoord door Maxime NS 22 May 2022, 16:10

Bekijk origineel

4 reacties

Goedemiddag en welkom op de NS Community

 

Vervelend dat het niet lukt om je ticket te openen in je zakelijke account. Ik zou je willen adviseren om contact op te nemen met de zakelijke afdeling. Je kan ze bellen op 030 300 1111. 

Bedankt voor de reactie. Dat zal ik doen.

Moet ik de e-ticket uitprinten of kan ik het ook via me telefoon scannen ? Mvg

Badge +3

U hoeft het ticket niet af te drukken. U kunt het ticket in de app laden, of zelfs de pdf op het scherm laten zien. Daarmee kunnen ook de poortjes worden geopend.

Reageer