Eenmalige tegemoetkoming van € 100,-

• 5 december 2017
  • 5 reacties
  • 1017 Bekeken

Badge +3
Het lijkt wel Sinterklaas (of spam/phishing) maar NS Business Card houders met daarop een Altijd Toeslagvrij (jaar)abonnement voor de HSL krijgen dus echt € 100,- cadeau!

Weet niet wat ik daarvan moet vinden (heb nog wel een IBAN waar het heen mag!) maar in ieder geval een mooi gebaar!

5 reacties

Beste Robert, als je deze link hebt gelezen weet je waarom. Intercity Direct tijdens daluren tijdelijk toeslagvrij http://dlvr.it/Q3by1f
Reputatie 6
Ik denk dat Robert heel goed weet waar het voor is, maar hij wil dit alleen onder de aandacht brengen en het bespreken. Lijkt me nuttig.
Badge +3
Dat weet ik, maar € 100,- via een e-mail riekt naar spam/phishing toch? Zie deze link.

Mijn eerste reactie was ook #kanniewaarzijn #klikweg #fraudehelpdesk #sinterklaas dus vandaar dat ik dit topic (in NS Business Card subforum) aangemaakt heb, want het is echt waar dus!

Dank Thomas NS je was me voor. In de mail staat ook gewoon netjes je naam en zo, ook al zegt dat tegenwoodig niet zoveel meer over de echtheid ;)

Misschien een idee om dan ook ergens in die mails het Business Card account of relatienummer te zetten? Dan weet je zeker dat het geen phishing is.
Reputatie 6
Het is echt waar. Meer informatie vind je hier onder het kopje 'abonnementhouders'.
Het lijkt op spam maar een gewoon internetcrimineel vraagt dan meestal of je je bankpas in je identifier wilt in steken vervolgens halen ze geld dan gewoon van je bankrekening. Meestal zijn het grote bedragen. Maar dat kun je ook bij je eigen bank indien nodig een melding van maken. Ik heb het zelf ook mee gemaakt en ik weet ook dat banken niet mailen. Maar een bedrijf als NS kan dat wel. Maar meestal is het bij de NS wel bekend welk bankrekeningnummer je hebt. Ik hoop dat je anders bij Thomas NS een DM bericht kan versturen misschien kan hij er naar kijken?

Reageer