beantwoord

fiets meenemen icm businesscard

• 15 augustus 2019
  • 6 reacties
  • 216 Bekeken

Hoi ik ga binnenkort een weekendje limburg

Ik heb een businesscard maar ik wil nu wil mijn fiets een keer meenemen. Hoe regel ik dit?

Kan ik ook iemand meenemen incl fiets op mijn card?

dus 2 personen en 2 racefietsen
icon

Beste antwoord door MoDe 15 augustus 2019, 19:04

Wanneer je een abonnement op jouw business kaart hebt dan mag je iemand met samenreiskorting meenemen. Jouw medereiziger reist dan in de daluren met 40% korting. Samenreiskorting kan op een OV-chipkaart geladen worden of online als e-ticket gekocht worden.
Heb je geen abonnement, dan reist jouw medereiziger tegen vol tarief.

Voor de fietsen is een fietskaartje verplicht. Fietsen kunnen alleen mee in de daluren en als er ruimte is op de fiets plekken.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Ieder reist op zijn/haar eigen chipkaart, evt met samenreiskorting.
Voor de fiets/fietsen koopt u een los kaartje on-line of bij de automaat.
Dag Pelzen en welkom op onze community!

Verder zie ik al dat @AbbeyRoad, @Momo, @MoDe en @Robert B je van een compleet antwoord hebben voorzien. Kom je zo verder?
Reputatie 7
Badge +3
Andere persoon hoeft niet per se een OV-chipkaart te hebben, kan ook een e-ticket kopen, dat kan ook een e-ticket Samenreiskorting zijn.
Reputatie 7
Badge +2
Wanneer je een abonnement op jouw business kaart hebt dan mag je iemand met samenreiskorting meenemen. Jouw medereiziger reist dan in de daluren met 40% korting. Samenreiskorting kan op een OV-chipkaart geladen worden of online als e-ticket gekocht worden.
Heb je geen abonnement, dan reist jouw medereiziger tegen vol tarief.

Voor de fietsen is een fietskaartje verplicht. Fietsen kunnen alleen mee in de daluren en als er ruimte is op de fiets plekken.
Badge +3
In juli en augustus mogen fietsen heel de dag mee.
Ik zie dat een nog completer antwoord zich aan het vormen is hier. Dus ik heb mijn eerdere comment even aangepast! 😉

Reageer