beantwoord

Foto uploaden NS zakelijk lukt niet

• 25 april 2018
  • 5 reacties
  • 766 Bekeken

Beste NS,

Voor mijn werk probeer ik via de mij door de werkgever toegezonden link een business card altijd vrij aan te vragen. Alles gaat goed tot ik bij stap 3 'foto uploaden' kom. Daar kan ik met 'bladeren' een foto selecteren maar als ik dat doe gebeurt er vervolgens niets (zie screenshot bijlage). Met meerdere foto's en in verschillende browsers opnieuw geprobeerd maar het lukt niet om verder te komen.

Groet,
Sanne

icon

Beste antwoord door Miriam NS 25 april 2018, 17:24

Hallo svandergaag, welkom op ons Serviceforum.

Vervelend dat het niet lukt om de pasfoto toe te voegen. Ik heb even contact gehad met mijn collega's van zakelijk en het blijkt dat er wat problemen zijn met het bestellen van abonnementen. Ik vermoed dat dit hier ook onderdeel van is, ook omdat je al verschillende foto's en browsers hebt geprobeerd. Ik wil je adviseren dit later vandaag nogmaals te proberen. Laat je even weten als het lukt?
Bekijk origineel

5 reacties

Verbaast me niets, NS heeft de laatste tijd last van een storing gehad of is er nog steeds een storing aanwezig. Waardoor de NS webshop en Mijn NS niet goed functioneert. Misschien anders via Twitter Facebook
De foto moet voldoen aan bepaalde afmetingen en een bepaalde bestandsgrootte, heeft u gecontroleerd dat de foto hier aan voldoet ?
Voor consumenten abo verschijnt dan een kader, die kun je dan verschuiven en dan is de pasfoto in goede afmeting. Ik heb de mijne wel getest en bij mij doet hij het gewoon. Hoe dat met zakelijk is weet ik niet maar dat lijkt mij het ergste niet.
Surf dan anders naar https://www.ns.nl/abonnementen
Hallo svandergaag, welkom op ons Serviceforum.

Vervelend dat het niet lukt om de pasfoto toe te voegen. Ik heb even contact gehad met mijn collega's van zakelijk en het blijkt dat er wat problemen zijn met het bestellen van abonnementen. Ik vermoed dat dit hier ook onderdeel van is, ook omdat je al verschillende foto's en browsers hebt geprobeerd. Ik wil je adviseren dit later vandaag nogmaals te proberen. Laat je even weten als het lukt?
Badge +3
Meestal is het bestand te groot, daar krijg je gek genoeg geen melding van maar er gebeurt gewoon iets. Hou ongeveer 1 MB aan, dus een (pas)foto van 600x800 of 768x1024 pixels is ruim voldoende!

Een foto kan je eenvoudig verkleinen via www.fotoaanpassen.nl (verkleinen staat onder Basis) en dan gebuiken voor op je kaart (is toch maar mini-formaat dus hoeft geen super hoge resolutie te hebben)... Camera's van tegenwoordig maken standaard foto's die je met gemak zelf superscherp op poster-formaat kunt afdrukken.

Reageer