beantwoord

Geen email ontvangen over vergeten uitchecken

Vandaag vergeten uit te checken, maar geen email ontvangen. Ik heb wel aangemeld bij NS extra
icon

Beste antwoord door Hansvdzwet 28 maart 2018, 16:45

Ik heb mij opnieuw aan kunnen melden. Mogelijk dat de berichtgeving goed gaat. Ik ben in de tussentijd nog niet vergeten om uit te loggen 😉

Bekijk origineel

4 reacties

Hallo Hansvdzwet en welkom op het NS Serviceforum,

Het kan soms even duren voordat je een melding krijgt. Na het inchecken kan je namelijk nog tot 6 uur later uitchecken. Volgens mij duurt het dan ook nog even voordat NS Extra dit door heeft en je ervan op de hoogte brengt. Ook is het van belang dat je NS Business kaart wel op je eigen naam staat. Anders werkt deze functie niet. Een andere mogelijkheid is dat de mail misschien tussen je ongewenste berichten is beland. Indien dat niet het geval is kijk ik graag even met je mee. Je mag mij dan een privébericht sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum, e-mailadres en OV-chipkaartnummer. Een privébericht stuur je door op mijn naam en stuur bericht te klikken. Ik ben niet dagelijks actief dus het kan soms even duren voordat ik reageer.
Ik zie een ander e-mailadres staan dan dat Hans mij heeft toegestuurd. Het probleem kan dus worden opgelost door deze te wijzigen. Ik ben nog in overleg met Hans of hij hiermee akkoord gaat of dat hij nog toegang heeft tot het e-mailadres die wij in oNS systeem hebben staan.
Ik durf nog niet te zeggen of het probleem is opgelost. Ik wacht een bericht van Hans af en laat het jullie zo snel mogelijk weten.
Ik heb mij opnieuw aan kunnen melden. Mogelijk dat de berichtgeving goed gaat. Ik ben in de tussentijd nog niet vergeten om uit te loggen 😉

Reageer