beantwoord

Geen NS Business Card ontvangen

Beste meneer/mevrouw,

Zoals bekent is is het mogelijk voor medewerkers en oud medewerkers om een vrij reizen kaart te hebben in de dal uren voor een totaal van 300 euro. Ik heb de laaste jaren er geen gebruik van gemaakt evenals mijn vader en mijn moeder die allemaal recht op zo'n kaart hebben. Er is tot aan 2013 keurig ieder jaar een nieuw pasje opgestuurd maar heb nu geen nieuwe meer opgestuurd gekregen. Mijn vraag is hoe ik deze als nog kan ontvangen aangezien wij hiervoor wel iedere keer keurig betaald voor hebben.

Bij voorbaat dank

Thomas Bessels
icon

Beste antwoord door Loes 18 mei 2015, 11:27

Hoi Thomas,

Erg vervelend dat de Business Card niet is binnengekomen. Voor zover ik het weet valt de Business Card onder NS zakelijk en op dit forum zijn alleen maar medewerkers voor particulier actief. NS zakelijk vindt u op:

U kunt ons bereiken via telefoonnummer 030 - 300 11 11 of via e-mail: NSZakelijk@ns.nl. We staan dag en nacht voor u klaar.

Ons volledige adres is:
NS Zakelijk
Postbus 2572
3500 GN Utrecht

Verder lees ik dat het om oud-collega's gaat en dan kan het ook zo zijn dat u even contact moet opnemen met het spoorwegpensioenfonds (http://www.spoorwegpensioenfonds.nl/) om een en ander verduidelijkt te krijgen. Zelf ben ik er niet geheel in thuis, maar ik denk dat u daar zeker verder geholpen kan worden. Succes in ieder geval.

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Thomas,

Erg vervelend dat de Business Card niet is binnengekomen. Voor zover ik het weet valt de Business Card onder NS zakelijk en op dit forum zijn alleen maar medewerkers voor particulier actief. NS zakelijk vindt u op:

U kunt ons bereiken via telefoonnummer 030 - 300 11 11 of via e-mail: NSZakelijk@ns.nl. We staan dag en nacht voor u klaar.

Ons volledige adres is:
NS Zakelijk
Postbus 2572
3500 GN Utrecht

Verder lees ik dat het om oud-collega's gaat en dan kan het ook zo zijn dat u even contact moet opnemen met het spoorwegpensioenfonds (http://www.spoorwegpensioenfonds.nl/) om een en ander verduidelijkt te krijgen. Zelf ben ik er niet geheel in thuis, maar ik denk dat u daar zeker verder geholpen kan worden. Succes in ieder geval.
Bedankt voor de spoedige reactie ik ga het daar even verder uitzoeken.

Met vriendelijke groet

Thomas Bessels

Loes schreef:

Hoi Thomas,

Ons volledige adres is:
NS Zakelijk
Postbus 2572
3500 GN Utrecht

Reageer