Hallo . Ik heb een geldige chipkaart, waarmee ik buiten de spits kan reizen.
Ik reis van Almere naar Nijmegen. Vanuit Almere ben ik naar Zwolle gereden om over te stappen op de trein naar Nijmegen. Ik heb mijn kaart maar in één automaat gestempeld, die staat in Siancia, en niet in twee.
De controleur kwam naar me toe en zag dat ik niet in de tweede automaat was geweest, ik heb hem de situatie uitgelegd, maar hij vertelde me dat ik een kaartje via NS moest kopen. Ik heb naar hem geluisterd en 19,50 betaald, maar dat wil ik niet doen omdat ik een bestaande kaart heb waarvoor ik maandelijks betaal.
Ik vraag u om mij te helpen mijn geld terug te krijgen en hoe ik dat kan betalen?
beantwoord
geld terug
Beste antwoord door mrfreeze
Ik snap het niet zo goed. Beide trajecten zijn van NS, dus er is geen sprake van een overstap naar een andere vervoerder. Siancia zegt me ook helemaal niks.
Ik zou inderdaad even contact opnemen met de klanteNService (030-7515155) om uit te zoeken wat er nou precies is gebeurd en of je je geld terug kunt krijgen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.