beantwoord

Geld terug vertraging met ns business card

• 5 december 2016
  • 3 reacties
  • 766 Bekeken

Beste NS. De afgelopen weken heb ik bijna structureel vertraging. Vandaag was dit een half uur en zou ik volgens mij recht op een vergoeding hebben. Ik heb echter een NS Business Card op naam van mijn bedrijf, niet mij persoonlijk dus. Hoe kan ik geld terugkrijgen met mijn NS Business Card op naam van mijn bedrijf?
icon

Beste antwoord door Annewil NS 5 december 2016, 20:12

Hallo Troozeboom, welkom op het NS Serviceforum!

Voor reizen met een NS-Business Card is het mogelijk geld terug te vragen bij een vertraging van meer dan 30 minuten bij NS. Dit kun je regelen via Mijn NS Zakelijk. Klik op de link bij de betreffende reis onder het kopje 'Gemaakte reizen' in het transactieoverzicht. Je ontvangt een vergoeding op basis van ritprijzen in spits- of daluren, ook als je een abonnement hebt. In het geval van 30-59 minuten vertraging is dit de halve ritprijs, bij 60 minuten of meer bedraagt de vergoeding de hele ritprijs. De NS-contactpersoon van je bedrijf kan voor afdelings-/bedrijfskaarten een vergoeding aanvragen. Dit kan uitlsuitend via het formulier Geld terug bij vertraging. Mijn NS Zakelijk vind je hier.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Volgens mij gewoon op dezelfde manier als altijd en dan krijgt het bedrijf netjes de vergoeding teruggestort ..
Hallo Troozeboom, welkom op het NS Serviceforum!

Voor reizen met een NS-Business Card is het mogelijk geld terug te vragen bij een vertraging van meer dan 30 minuten bij NS. Dit kun je regelen via Mijn NS Zakelijk. Klik op de link bij de betreffende reis onder het kopje 'Gemaakte reizen' in het transactieoverzicht. Je ontvangt een vergoeding op basis van ritprijzen in spits- of daluren, ook als je een abonnement hebt. In het geval van 30-59 minuten vertraging is dit de halve ritprijs, bij 60 minuten of meer bedraagt de vergoeding de hele ritprijs. De NS-contactpersoon van je bedrijf kan voor afdelings-/bedrijfskaarten een vergoeding aanvragen. Dit kan uitlsuitend via het formulier Geld terug bij vertraging. Mijn NS Zakelijk vind je hier.
Reputatie 6
Badge +1
Je kunt zelf geld terug bij vertraging aanvragen via Mijn NS zakelijk en daar je eigen rekeningnummer opgeven, dan krijg jij zelf de vergoeding.

Reageer