beantwoord

Gesplitst betalen: verplicht automatische incasso zonder factuur?

Van mijn werkgever heb ik een NS-Business card, met een traject-kaart.
Nu wil mijn werkgever dat ik gesplitst betalen aan ga zetten.
Ik heb gekeken, maar ik zie dat ik - als privé - persoon ineens met allerlei zakelijke voorwaarden akkoord moet gaan.
Ook moet ik een automatische incasso afgeven én krijg ik geen factuur. Die factuur staat "ergens" in mijn digitale omgeving die ik maar steeds moet ophalen.
Zoals het nu aangeboden wordt, vind ik het een beroerd product.
Hoe krijg ik gewoon wel de facuur toegezonden (per email of per post)?
En hoe wijzig ik het automatisch facturen naar het zelfde systeem als op de normale kaart, dat ik een saldo erop zet en dat ik daarvan reis?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 11 mei 2017, 14:23

Als kaarthouder ontvang je op het zakelijke e-mailadres een melding dat jouw factuur klaar staat in Mijn NS Zakelijk. In Mijn NS Zakelijk kan de factuur bekeken worden. De facturen vindt je onder het kopje ‘Mijn facturen’. Zakelijke facturen worden nooit per mail verzonden. Saldo op een Business Card laden kan niet. daar is de kaart niet voor geschikt. De werkgever heeft gekozen voor reizen op rekening.

Bekijk origineel

1 reactie

Als kaarthouder ontvang je op het zakelijke e-mailadres een melding dat jouw factuur klaar staat in Mijn NS Zakelijk. In Mijn NS Zakelijk kan de factuur bekeken worden. De facturen vindt je onder het kopje ‘Mijn facturen’. Zakelijke facturen worden nooit per mail verzonden. Saldo op een Business Card laden kan niet. daar is de kaart niet voor geschikt. De werkgever heeft gekozen voor reizen op rekening.

Reageer