beantwoord

Gestolen/verloren NS business card

  • 26 december 2016
  • 2 reacties
  • 828 Bekeken

Vandaag is mijn NS business card verloren. Ik heb deze meteen geblokkeerd. Ik vroeg me alleen af bij wie ik de gemaakte reizen in de tussentijd moet declareren? Bij mijn werkgever (ministerie) of bij de NS?

Op http://www.ns.nl/klantenservice/verloren-gestolen/ns-business-card-verloren-gestolen.html staat:
Reizen die u maakt totdat u een nieuwe kaart heeft, kunt u declareren.
icon

Beste antwoord door mmmaarten 26 december 2016, 23:01

o ik zie het al http://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/geld-terug-bij-verlies-of-diefstal.html excuses voor de overlast!
Bekijk origineel

2 reacties

o ik zie het al http://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/geld-terug-bij-verlies-of-diefstal.html excuses voor de overlast!
Hoi mmmaarten en welkom op het Serviceforum.
Geen excuses, je mag hier altijd je vragen stellen. Fijn dat je de juiste informatie zelf al hebt gevonden.

Reageer