beantwoord

Handleiding NS Business card is niet duidelijk over geldterug (vergat uit te checken)

  • 16 april 2019
  • 3 reacties
  • 212 Bekeken

https://www.ns.nl/binaries/_ht_1544105274045/content/assets/ns-nl/handleidingen/handleiding-mijn-ns-zakelijk-voor-kaarthouders.pdf

Pagina 4:

"Wanneer u vergeten bent om in- of uit te checken (en dit niet al automatisch door ons is hersteld), kunt u hier geld terugvragen."

Zo is het niet duidelijk hoe die actie te doen.. Ik zie geen optie in het portaal over geld terug te vragen indien ik vergat uit te checken (enige optie is geld terug te vragen voor vertraging)

Als u dit oplost, gaan minder mensen customer service bellen 😉
icon

Beste antwoord door Rizana NS 16 april 2019, 16:20

Hoi ThomasVan,

Bedankt voor je opmerking, en natuurlijk welkom bij de NS Community!

Hier vind je meer info, als je helemaal naar beneden scrolt. Is het op deze manier duidelijk voor je?
Ik ben anders benieuwd hoe je suggestie eruit ziet om dit aan te passen.
Bekijk origineel

3 reacties

Ik begrijp wat je bedoelt, ThomasVan. Ik ga die suggestie intern doorgeven!
Hoi!

In je link: "Met de NS-Business Card is het mogelijk om vanaf 9 dagen na uw rit een aanvraag te doen via Mijn NS Zakelijk"

Het probleem is dat niet duidelijk is hoe dat te doen in Mijn NS Zakelijk.

Ik stel voor, wat in Mijn NS Zakelijk de gebruiker moet doen, uit te leggen met screenshots ☺
Hoi ThomasVan,

Bedankt voor je opmerking, en natuurlijk welkom bij de NS Community!

Hier vind je meer info, als je helemaal naar beneden scrolt. Is het op deze manier duidelijk voor je?
Ik ben anders benieuwd hoe je suggestie eruit ziet om dit aan te passen.

Reageer