beantwoord

Heeft dalkaart op Business Card zin als je al een OV chipkaart heeft met 40% korting

• 21 januari 2017
  • 3 reacties
  • 307 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik heb pas een bedrijfje opgericht en daarom is het handig om een NS Business Card te hebben. Zo kan ik al mijn werkreizen op 1 rekening hebben staan. Nu heb ik al een normale OV chipkaart met 40% korting, die ik tot nu toe vooral voor mijn werkreizen gebruik.
Kan ik dat dan op mijn Business Card zetten of moet ik een aparte dalkaart kopen? Want ik betaal dan dus voor 2 kaarten met 40% korting. Wie heeft een antwoord? Alvast dank!
icon

Beste antwoord door Annewil NS 21 januari 2017, 16:58

Hallo an77, welkom op het NS Serviceforum!

Als je een NS Business Card aanschaft dan is dat een aparte kaart en dan zou je je Dal Voordeel abonnement kunnen opzeggen omdat deze overbodig is. Tenzij je dat abonnement wilt gebruiken voor privéreizen. Die kun je dan gewoon op je normale OV-chipkaart laten staan.
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo an77, welkom op het NS Serviceforum!

Als je een NS Business Card aanschaft dan is dat een aparte kaart en dan zou je je Dal Voordeel abonnement kunnen opzeggen omdat deze overbodig is. Tenzij je dat abonnement wilt gebruiken voor privéreizen. Die kun je dan gewoon op je normale OV-chipkaart laten staan.
Reputatie 6
Badge +2
''Overbodig'' is raar gezegd, je hebt https://www.ns.nl/producten/zakelijke-abonnementen/p/zakelijk-dal-abonnement nodig. bijdragevandennis
Reputatie 6
Badge +1
En om je eigenlijke vraag te beantwoorden: nee, je kunt je consumentenproduct niet overzetten op een businesscard.
Merk op dat je met de consumentenversie wél korting krijgt bij andere treinvervoerders, en met de zakelijke variant niét.

Reageer