beantwoord

Heel veel mailtjes met dezelfde business Card factuur

• 15 april 2020
  • 4 reacties
  • 542 Bekeken

Sinds gisteren heb ik inmiddels 12 emails gekregen met wel steeds een ander kenmerk, masr met dezelfde inhoud en als bijlage dezelfde factuur…

Gisteren 8, vannacht 2 en nu weer 2.…

icon

Beste antwoord door Jouke NS 15 april 2020, 13:03

Hallo Image Two en welkom bij de NS Community. 

Zoals ook elders op deze community is aangegeven worden door een verstoring notificaties van facturen meerdere keren verstuurd. Nu is 16 keer wel erg extreem maar niet uitzonderlijk in dit geval. Ik begrijp van de collega's dat ze bezig zijn met het onderzoeken waardoor dit massale versturen gebeurt en ze moeten dat eerst vaststellen voordat ze kunnen voorkomen dat ze weer worden verstuurd. We kennen het probleem en zijn ermee bezig. 

Bekijk origineel

4 reacties

Update: al weer 2 gelijke mailberichten... 

Zelfde probleem hier. Mailtjes stromen binnen..

Reputatie 7
Badge +3

Systeem fout. Gisteren gebeurde hetzelfde met Flex facturen.

Hallo Image Two en welkom bij de NS Community. 

Zoals ook elders op deze community is aangegeven worden door een verstoring notificaties van facturen meerdere keren verstuurd. Nu is 16 keer wel erg extreem maar niet uitzonderlijk in dit geval. Ik begrijp van de collega's dat ze bezig zijn met het onderzoeken waardoor dit massale versturen gebeurt en ze moeten dat eerst vaststellen voordat ze kunnen voorkomen dat ze weer worden verstuurd. We kennen het probleem en zijn ermee bezig. 

Reageer