beantwoord

Hoe kan ik de voordelen van de NS-Business kaart laden op mij OV-chipkaart?

Van mijn werkgever heb ik een NS Business kaart (traject vrij) die ik niet voor privé-reizen mag gebruiken. Daarom heb ik onlangs een OV-chipkaart (met automatisch opladen) aangeschaft. Hoe krijg ik nu het 'traject-vrij' (en eventuele andere voordelen van de business-kaart) op mijn OV chipkaart, zonder dat ik steeds op hetzelfde station (Utrecht) met de ene kaart moet uitchecken en met de andere meteen weer in moet checken om mijn reis te vervolgen?
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 6 september 2017, 17:10

Dat is inderdaad niet mogelijk Ynnats. Ik snap wat je voor elkaar wil boksen, maar hier is geen oplossing voor, tenzij je met je werkgever tot goede afspraken kan komen. Je kan er eventueel voor kiezen zelf een kaart met Dal Voordeel aan te schaffen. Dit abonnement kost slechts 50 euro en dan heb je een jaar lang korting in de daluren.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Dat is niet mogelijk. Het is eventueel mogelijk om de met de Business card gesplistst te betalen..
Dat is inderdaad niet mogelijk Ynnats. Ik snap wat je voor elkaar wil boksen, maar hier is geen oplossing voor, tenzij je met je werkgever tot goede afspraken kan komen. Je kan er eventueel voor kiezen zelf een kaart met Dal Voordeel aan te schaffen. Dit abonnement kost slechts 50 euro en dan heb je een jaar lang korting in de daluren.

Reageer