beantwoord

Hoe werkt een Traject Vrij op een ns business card?

• 22 februari 2014
  • 11 reacties
  • 922 Bekeken

Zijn er extra kosten aan verbonden naast het traject?
icon

Beste antwoord door Loes 22 februari 2014, 20:00

Hoi Maarten87,

Ik begrijp de vraag niet helemaal. Als ik het goed begrijp heb je een Business Card met daarop het abonnement Traject Vrij tussen station A en station B.
Als je dan buiten je traject reist zijn daar inderdaad extra kosten aan verboden, die achteraf gefactureerd zullen worden. Dit betekent dat je in de spits buiten het traject vol tarief betaald. De spits is van maandag t/m vrijdag van 06.30 - 09.00 en van 16.00 - 18.30. In de daluren wordt er buiten het traject met 40% korting gereisd en ook achteraf gefactureerd.
Als je op het traject zelf blijft, zullen er geen extra kosten aan verbonden zijn. Een ander voordeel is dat er geen saldo op de Business Card geladen hoeft te worden, aangezien alles achteraf gefactureerd zal worden. Ter verduidelijking hierbij link.

Ik hoop dat een en ander is verduidelijkt.
Bekijk origineel

11 reacties

Hoi Maarten87,

Ik begrijp de vraag niet helemaal. Als ik het goed begrijp heb je een Business Card met daarop het abonnement Traject Vrij tussen station A en station B.
Als je dan buiten je traject reist zijn daar inderdaad extra kosten aan verboden, die achteraf gefactureerd zullen worden. Dit betekent dat je in de spits buiten het traject vol tarief betaald. De spits is van maandag t/m vrijdag van 06.30 - 09.00 en van 16.00 - 18.30. In de daluren wordt er buiten het traject met 40% korting gereisd en ook achteraf gefactureerd.
Als je op het traject zelf blijft, zullen er geen extra kosten aan verbonden zijn. Een ander voordeel is dat er geen saldo op de Business Card geladen hoeft te worden, aangezien alles achteraf gefactureerd zal worden. Ter verduidelijking hierbij link.

Ik hoop dat een en ander is verduidelijkt.
Beste Loes,

Ik wil er graag een aanvragen. Zijn er aanvraagkosten?
Dient mijn bedrijf naast de trajectkosten ook nog andere kosten te betalen, ervanuit gaande dat ik alleen op mijn traject zal reizen?

De rekening komt neem ik aan, aan het eind van de maand?

Alvast bedankt!
Hoi Maarten87,

Ik ben niet van de afdeling verkoop helaas, maar ik heb even op de site verder doorgekeken en ik zie dat de Business Card gratis is. Als ik het traject mag weten kan ik er wel achter komen hoeveel het kost. Het abonnement voor Traject Vrij is dan als abonnementsvorm en er zullen geen extra kosten worden gemaakt als je op het vrije traject blijft.
Wel is heel belangrijk om in- en uit te checken, bij controle registreren wij de Business Card en weten dan nooit welk traject precies genomen is. Deze correctie mag maximaal drie keer per jaar voorkomen, maar voorkomen is beter dan genezen.
De rekening is zo te zien maandelijks en zal aan de werkgever gestuurd worden. Dus als er extra kosten zijn gemaakt, wordt dat maandelijks gefactureerd.
Traject Vrij is een abonnement wat dan ook niet uitmaakt wanneer je reist, spits of dal, daar is rekening mee gehouden. Voor buiten het traject is dat dus wel het geval wat ik eerder schreef.

Ik hoop dat het nog iets verduidelijkt is?

Hier een link voor de tarieven in PDF bestand, je moet alleen de tariefeenheden weten, die kan ik namelijk voor je opzoeken en aan je doorgeven.
Ik wil graag een abonnement aanvragen voor het traject Wormerveer - Hilversum.

Als u voor mij het tarief zou kunnen opzoeken per maand dan ben ik u erg dankbaar.

Bedankt alvast.
Ik zal het zo even opsturen in een prive bericht. Dan kan ik het precies vertellen. Ik ga het nu even uitzoeken.
Bedankt voor de reactie. Is dit een jaarlijks bedrag? Hoe moet ik dit bedrag zien?

Bedankt alvast.
Is dit een jaarlijks bedrag? Hoe moet ik dit bedrag zien?

Bedankt alvast.

Dit is een jaarlijks bedrag, waarvoor je onbeperkt op dit traject voor deze prijs kan reizen. Het is een afgekocht product voor 1 jaar.

Graag gedaan.

Dit is een jaarlijks bedrag, waarvoor je onbeperkt op dit traject voor deze prijs kan reizen. Het is een afgekocht product voor 1 jaar.

En ik vergeet er nog bij te vermelden dat er ook samenreis korting voor geldt, dus dat er drie personen mogen meereizen voor 40% korting van ma tot en met vrij na 9 uur en in het weekend de hele dag. 😳
Ok prima, dus ik neem aan dat mijn bedrijf dit in 1 keer dient te betalen, en niet maandelijks 1/12 deel?

Bedankt alvast voor de hulp
Ok prima, dus ik neem aan dat mijn bedrijf dit in 1 keer dient te betalen, en niet maandelijks 1/12 deel?

Bedankt alvast voor de hulp

Daar ga ik vanuit dat het in 1 keer betaald dient te worden ja. De maandelijkse facturering vindt plaats als er kosten gemaakt zijn.

Succes met de aanvraag in ieder geval.
Hallo Maarten87,

Ik heb je vraag een beetje aangepast, zodat de vraag wat duidelijker is en ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'Abonnementen' zodat het beter vindbaar is.

Vriendelijke groet,
Marjan

Reageer